ما آدم های ساده بخواهیم بد باشیم هم نمیتوانیم

loading...

الهه فاخته

ما آدم‌های ساده  نمی‌توانیم بد باشیم  ما آدم‌های ساده...بخواهیم بد باشیم... نمی‌توانیمما آدم های ساده...آدم بد را نمی‌شناسیمحتی ویژگی‌های بد را نمی‌شنا

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 407 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

ما آدم‌های ساده 

نمی‌توانیم بد باشیم 

ما آدم‌های ساده...
بخواهیم بد باشیم... نمی‌توانیم
ما آدم های ساده...
آدم بد را نمی‌شناسیم
حتی ویژگی‌های بد را نمی‌شناسیم
باید در اینترنت بگردیم ببینیم مثلا آدم حسود کیست؟! یا کسی که مدام برایمان بد می‌خواد را می‌گویند بدخواه... یا مثلا آدم رِند کیست!؟
همین آخری را از گوگل پیدا کردم... حفظ کردم ولی باز یادم رفت
اصلا چرا باید بدی باشد؟ مگر خوب بودن، مشکلی دارد؟
ما آدم‌های ساده زیاد تمرین می‌کنیم تا بتوانیم دریک نظر بدی بدها را ببینیم... اما........ نمی‌شود که نمی‌شود
این را نمی‌گویم تا ترحم کنید
این را می‌گویم که ساده بودن ما بخاطر نشناختن بدی‌هاست
باور کنید زخمی شده این دورانیم
اما باز بد نشدیم.. ما انسان‌‌های ساده
پر از نور و حمایت ایزد منان هستیم
شما به سادگی ما بخند
بگو احمق، بگو پَپه... ولی فقط او میداند که چقدر آرامش داریم
در این دنیا وقتی توکلت به خداوند باشد
وقتی بدی نکنی
وقتی خوب باشی و خوبی بکنی
می‌شوی عزیز خداوند
میدانستی؟
ما آدم‌های ساده... عزیز خدا هستیم
یاحق
الهه فاخته

  • آخرین روزهای بهار 1400
  • تقدیم به تمامی آدم‌های ساده که نمی‌توانند بد باشند حتی اگر خودشان بخواهند , به همین سادگی 
  • یا حق
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دلنوشته , دلنوشته درباره آدمهای ساده , ما آدم های ساده , آدم ساده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟