من به معجزه خدا ایمان دارم متن هایی کوتاه و پربار

loading...

الهه فاخته

من به معجزه خدا ایمان دارم متن های کوتاه دعا و مناجات آرامش یعنی نگاه خدا بعد از توکل در سختیدعایی کوتاه.خدایا....دقیقا اون‌لحظه ای که درماندگی،مرا از تو غافل کرد.... به فرشته ات بگو، یادم ب

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 1439 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)



من به معجزه خدا ایمان دارم 

متن های کوتاه دعا و مناجات 


آرامش یعنی نگاه خدا بعد از توکل در سختی

دعایی کوتاه


.خدایا....

دقیقا اون‌لحظه ای که درماندگی،مرا از تو غافل کرد.... به فرشته ات بگو، یادم بیاندازد به تو، توکل کنم

آرامش یعنی.... نگاه تو، بعد از توکلِ در سختی

وای خدایا چقدر دوستت دارم

چقدر خوبست تو را دارم


به اندازه تک تک ذراتِ آفرینشت، شُکر

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh



بقیه مناجات و دعا را در ادامه بخوانید عزیزانم 


خدایا گاهی سختی زندگی مرا در تنگنا قرار میدهد 

کمکم کن خدایا , توکل کردم به تو


خدایا.... 

گاهی سختی زندگی، آنچنان مرا در تنگنا قرار می‌دهد که فقط به فکر این هستم برایش راهی پیدا کنم

آن زمان.... دقیقا آن زمان که در خود فرو رفته ام و....  به جستجوی چاره می‌گردم

با نوک انگشتانت، شانه ام را لمس کن

تا به سمت تو برگردم و تو را در آغوش بگیرم

در سخت‌ترین روزهای زندگی ام، به تو...

 توکل میکنم

به همه انسان‌های صالح، کمک کن تا درمانده و وامانده نشوند

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh





دعایی برای حفظ کشور و مردم کشورم 


خدایا.... کشورم، و مردم کشورم را از.... 

بدی، شَر

حسادت، بدخواهی

و بد فرجامی

 حفظ کن

و حاکمی عادل و خداشناس و انسان دوست بر ایران حکم‌فرما کن! 

تو که پادشاه جهانیان هستی و مسلط بر حق و باطل.... دعایم را بپذیر! 

قلب‌های مردم سرزمینم را وسعت ببخش.... 

و حق را بر تمام مردم جهان، حاکم کن! 

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh.




دعایی برای ما آدمهای ساده 

متن کوتاه دعا 


خدایا....

ای بهترین.... مهربان‌ترین....

ای روشنی بخش امید در قلب‌های درمانده و گرفتار!

ما آدم‌های ساده.... نمی‌خواهیم بد باشیم، گاهی که محبت میکنیم، ناگهان.... سَر می‌رود محبتمان در دلشان

هوایمان را داشته باش

و اجازه نده.... بخاطر خوبی کردنمان، به نفعِ خود.... قلبمان را زخمی کنند

فقط تو شاهد هستی....

ما آدم‌های ساده.... قلب بی آزارمان را به تو می‌سپاریم

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh



دعا برای نور به مردم سرزمینم 

مناجات و دعا با خالق آفرینش 



خدایا....

 به قلب تک تک مردم سرزمینم نور ببخش، چرا که تا محبت نکنی، محبت نمیبینی

این روزها حال و احوال دل مردم کشورم، خراب است

میدانم به ما بدی می‌شود، ظلم می‌شود... وهمه خانه هایمان شیشه ایست... سنگ بزنیم، سنگ می‌زنند می‌شکند

اما.... شدیدا دچار بی‌مهری و ظلم شده ایم

بدی را نابود کن، و به قلب‌ها نورِ مهربانی بده

این روزها قلبم به درد آمده است

مگر خوب بودن چه عیبی دارد که ظلم را انتخاب کرده اند؟!!

به یکدیگر مهربانی کنیم، نور را به یکدیگر هدیه دهیم.... دنیا تاریک هست، درونمان را به نور حق، مملو کنیم

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh




دعای محافظت از انسانهای خوب



خدایا....

همه انسان‌های مطیع درگاهت را از شر، تهمت، ننگ، حسادت، کینه، شرمساری، تجاوز، قتل، فراموشکاری و تکبر محفوظ بدار

خدایا....

راه حق را برما صالحین، ایمن کن و ما را بر دشمنان چیره دست آگاه و مسلط گردان

خدایا بینهایت بار از تو متشکرم که عزمی راسخ نصیبم کرده ای تا هرآنچه ناشدنیست برایم ممکن و سهل شود

ایزد منان، در پناه حق ازتو مدد می‌جویم

من را ازشر دشمنان نگون بخت، ایمن بدار

یاحق

#الهه_فاخته

@elahe_fakhteh

.






کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: من به معجزه خدا ایمان دارم , خدا , دعاهایی درباره محافظت و خدا , متن های کوتاه نیایش و دعا از درگاه باریتعالی , دلنوشته , توکل به خدا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟