خدایا من به معجزه تو ایمان دارم

loading...

الهه فاخته

دعاهایی برای قوی تر شدن به خداوند متعال پناه ببر به او توکل کن بر او تکیه کن یا حقخدایا من به معجزه تو ایمان دارم دعایی برای قویتر شدن در اوج سختیخدایا ....در سخت‌ترین روزهای

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 6046 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)

دعاهایی برای قوی تر شدن 

به خداوند متعال پناه ببر 

به او توکل کن 

بر او تکیه کن 

یا حق



خدایا من به معجزه تو ایمان دارم 

دعایی برای قویتر شدن در اوج سختی


خدایا ....
در سخت‌ترین روزهای زندگی ام، صدایت کردم و سختی‌ها، بر من آسان شد. 
معجزه دقیقا آن لحظه ای آمد،  که فکرش را هم نمی‌کردم!
نور آمد، راهم روشن شد....
سختی، آسان شد.....
شب رفت، روز آمد....
قوی شدم، در اوج سختی‌ها....! 
تو را باور دارم. 
من چه خوشبختم، از این باور 

الهی.... باورت را در دل تک تک انسان‌ها قرار ده
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh



چند دعای دیگر را در ادامه بخوانید 
یا حق

خدایا مرا قوی کن 
دعایی برای قوی شدن 


خدایا... امروز که آسمان را ابری دیدم، دلم نگرفت، 
چون می‌دانم ماندنی نیست... 
بعدش یا نم نم باران و رنگین کمان است یا آفتاب درخشان...
می‌دانم اگر غمی به دلم چنگ زند، حداقلش ماندنی نیست!....
به من تحمل بده، آن‌گاه که از غم و درد، فراموش می‌کنم آسمان ابری را
همه چیز به دست توست ومن... این بنده کوچک... امان می‌خوام از استاد باورها!
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh



خدایا دانای کل تو هستی
میخواهم عزیز تو باشم

خدایا....
دانایِ کُل، تو هستی.... بی‌شک
پادشاه جهان، تو هستی.... بی‌شک
رفیقم.... مونس شب‌های بی‌قرارم، فردایم را به تو می‌سپارم.... 
می‌خواهم بهترینت باشم....
می‌خواهم عزیزترینت باشم....
نه فرزند می‌خواهم، نه ثروت، نه خویشاوند...
 من، فقط.... تو را.... میخواهم
خدایا، بخاطر تک تک لحظات هوشیاریم، تو را شکر
خدایا، به آگاهی تک تک انسان‌های صالح، بیفزای
یا حق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh



خدایا برای قوی تر شدنم به تو پناه آوردم کمکم کن 
دعایی برای قوی تر شدن

خدایا.... قوی بودن را آن‌زمان یاد گرفتم، که پیرامونم هیچ‌کسی را نیافتم تا... لبخندی بزند، امیدی بدهد
خود، امید و روشنی در دل دیگران انداختم اما.... خود، دچار غم شدم و کسی را نیافتم آرامم کند، جز تو....

من خواستم قوی شوم، تنها شدم... باتو شدم
برای قوی‌تر شدنم دوباره به تو پناه آوردم

الهی، به آدم‌هایی که از ضعیف بودن، خسته شدند... کمک کن تا... قوی شوند
یاحق 
#الهه_فاخته 
@elahe_fakhteh





خدایا در روزهای سخت زندگیم به تو توکل میکنم 

دعایی برای تحمل بیشتر 


خدایا.... 
گاهی سختی زندگی، آنچنان مرا در تنگنا قرار می‌دهد که فقط به فکر این هستم برایش راهی پیدا کنم
آن زمان.... دقیقا آن زمان که در خود فرو رفته ام و....  به جستجوی چاره می‌گردم
با نوک انگشتانت، شانه ام را لمس کن
تا به سمت تو برگردم و تو را در آغوش بگیرم
در سخت‌ترین روزهای زندگی ام، به تو...
 توکل میکنم
به همه انسان‌های صالح، کمک کن تا درمانده و وامانده نشوند
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: خدا , خدایا من به معجزه تو ایمان دارم , خدایا مرا قوی کن به تو توکل کردم , توکل و ایمان , خدایا کمکم کن دلنوشته و متن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟