چند مناجات و سپاسگزاری از خداوند متن هایی کوتاه

loading...

الهه فاخته

چند مناجات و دعا و تشکر از خداوند متن هایی کوتاه مناجات با خداوند دعای محافظت از کودکانخدایا.... خوبِ خوبان توهستینور مطلق تو هستی.... چه کسی قادر به انکار است که اگر خدا را انکار کنند،

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 1226 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)
چند مناجات و دعا و تشکر از خداوند 
متن هایی کوتاه 


مناجات با خداوند 
دعای محافظت از کودکان

خدایا.... خوبِ خوبان توهستی
نور مطلق تو هستی.... چه کسی قادر به انکار است که اگر خدا را انکار کنند، فقط یک واژه را انکار کرده اند که بی‌شک... تو بالاترین قدرت هستی
خدایا.... 
از همه کودکان محافظت کن
از آن‌هایی که ذات بهتری دارند، بیشتر
میدانم در دنیایی که از حسادت و حسرت، زخم بر جان و روح آدمی می‌زنند... این دعاها چقدر می‌تواند موثر باشد
گرچه خوب‌ها در امانِ تو هستند
اما
خدایا..... مهر کودکان را در دل همه قرار بده.... و ایمنشان بدار
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh


بقیه متن های کوتاه مناجات و دعا را در ادامه بخوانید 
.



مناجات با خداوند 
متن کوتاه سپاسگزاری از خداوند


خدایا....
تو را شکر می‌گویم، برای روزی امروزم
تو را شکر می‌گویم برای آسمان پوشیده از ابرهای زیبا!
تو را شکر می‌گویم بخاطر داشتن آبی گوارا که رویم را پاکیزه می کند و روحم را زنده!
تو را شکر میگویم برای سلامت بودنِ تک تک اعضای بدنم
و تو را هزاران بار، میلیون‌ها بار شکر می‌گویم برای لطف ها و محبت‌های بی‌دریغت
شکر
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh


خدایا بخاطر همه چیز شکر 
تکست سپاسگزاری از خداوند 

خدایا....
تو را شکر می‌گویم، برای روزی امروزم
تو را شکر می‌گویم برای آسمان پوشیده از ابرهای زیبا!
تو را شکر می‌گویم بخاطر داشتن آبی گوارا که رویم را پاکیزه می کند و روحم را زنده!
تو را شکر میگویم برای سلامت بودنِ تک تک اعضای بدنم
و تو را هزاران بار، میلیون‌ها بار شکر می‌گویم برای لطف ها و محبت‌های بی‌دریغت
شکر
یاحق
#الهه_فاخته


خدایا این بیماری ( کرونا ) را ریشه کن کن 

خدایا.....
ای مهربان ترین، تنها
ای بزرگترین و پاک ترین وجود
تو بینایی و بر همه چیز آگاه....
از اسرار هستی تو دانی و من، با این همه هدیه و دانش و قدرتی که به من بخشیده ای، از حکمت کارهایت سردرنمی آورم
اگر قرار باشد، تو همه کار را انجام دهی پس چه نیاز به بودن این دنیا و آدمها....
تسلیم بزرگی و دانشِ تو هستم
این خاک را بیماری فراگرفته و ما،  در زاویه ناجور آن، گیر افتاده ایم
ریشه کن کن این رنج را، تو را به اندازه تک تک انسانهای سپاسگزارم
آمین
ای مرغ آمین، تو هم آمین بگو
مردم سرزمینم، به سمت نور بیایید، مهربان باشید... همدل باشید جانم، شاید علت همین باشد
آه
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh


دعا برای مردم ایران 
خدایا به مردم کشورم ایران کمک کن

خدایا....
این روزها، شاهد شده ام....
وفقط میتوانم دعا کنم، به مردم ایران کمک کن، آنها را از بند اسارت ضعف و خودتحقیری نجات بده
دچار بی توجهیِ " زم هریر " شده ایم
من ایران را دوست دارم. فصل هایش را، جنگل ودریا و رودخانه و چشمه هایش را، کوه هایش را
من مردم ایران را هم دوست دارم، بخاطر ادب و صداقت و محبتش، بخاطر ایمانش، بخاطر ورد اشعار نیاکانش
به قلبهایمان نور بده، تا به محبت درش را بگشاییم
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دعا , تکست دعا و سپاسگزاری از خدا , خدا , مناجات با خدا , دلنوشته های کوتاه درباره خدا و تشکر و دعا , من به معجزه خدا ایمان دارم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟