من یک زن قوی هستم دلنوشته الهه فاخته

loading...

الهه فاخته

من یک زنِ قوی هستم۱۸ سال است که تنها و مستقل زندگی میکنمبالا و پایین جهان را دیده امتنهایی اشک هایم را پاک کرده ام و ادامه داده اممن یک زن درستکار هستممال کسی را تصاحب نکردمهمواره صادق بوده امسرم به ک

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 233 سه شنبه 21 آذر 1402 نظرات (0)

من یک زنِ قوی هستم
۱۸ سال است که تنها و مستقل زندگی میکنم
بالا و پایین جهان را دیده ام
تنهایی اشک هایم را پاک کرده ام و ادامه داده ام
من یک زن درستکار هستم
مال کسی را تصاحب نکردم
همواره صادق بوده ام
سرم به کار خودم بوده و پیشرفتی اگر داشتم و یا دستاوردی، لطف صاحب نظر بوده است و بس.
.
اما شکسته است ....
روحم
اول از قلبم شروع شد
اصلا قلب کارش چیز دیگریست
نباید خود را وابسته انسان کرد
باید هر چه غیر خداست را رها کرد و
فقط به او عشق داد
قلب جای عشق بی نهایت پروردگاریست
که درونم را به نور خویش غرق کرده است.
.

آنقدر صبور بوده ام
که باورم نمیشود
من اصلا انسان بردباری نیستم
باورت میشود از پس سختی هایم صبر کرده ام؟
حتی این ماه که دستم خالی شده ، نمی هراسم!
خدا بزرگ است، دستم را خیچ گاه خالی نگذاشته
این وظیفه من است که خوب ببینم و قناعت کنم و شاکر باشم!
اگر نبینم این عیب من است!
.
غرق در نور خداوند شدم
به من آرامشی عطا کرده است این نور
که دنیا را هیچ میبینم و جهان را هیچ میدانم
به بوی دسته گلی خرسندم
و شادی از ته دلم را مدیون ترک های روحم هستم
ترک که بر میدارد، آبدیده میشود
امان از روزی که بشکند!
.
می گویند انسان جایز به اشتباه کردن است
میدانی بزرگ ترین اشتباه زندگی ام چیست؟
.
وقتی به اوج رسیدم ....
رها .... کردم.

وقتی
به
اوج
رسیدم
رها
کردم ....
.
حسرتی بزرگ در دلم مانده
مگر وقتی به قله میرسند ، خود را پرت میکنند پایین؟

خیر !
تا هر زمان که امکانش هست در قله می مانند ، سپس پایین می‌روند، و اگر عاشق باشند ، در همان دامنه کوه، زندگی میکنند!
چه شد که بعد از اوج خویش، دست کشیدم؟!

چقدر تنهایی سخت بود برایم در اوج جوانی و اوج موفقیتم؟!
شاید هم .... خدا نخواست بمانم
شاید میخواست راهنما و استاد باشم و انسان های بسیاری را به قله بکشانم
میدانی چرا ؟
.
چون ....
خدا را در قله کوه میتوان یافت.
.
در عمق سکوتِ عجیب سنگ های تنومند برافراشته از خاک !
جایی که صدای نفست و ضرب آهنگ قلبت، تنظیم میشوند و تو را به خلسه ابدیت پیوند میزنند!
و درونت آنقدر بزرگ میشود که شایسته نور میشوی!
.
من خدا را بالای قله کوه یافته ام!
مکه ام اینجا بود...
اینجا هست و خواهد بود .
خدایا تنهایم نگذار و مرا در آغوش بگیر .
یاحق
الهه فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: زن قوی , دلنوشته های یک زن قوی , من یک زن قوی هستم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟