اشعار و دلنوشته های پاییز به قلم الهه فاخته

loading...

الهه فاخته

دلنوشته ها و اشعار و دکلمه ها درباره پاییز  در این پست تمامی شعر ها و دلنوشته ها درباره خزان نوشته شده است  ادامه مطلب را دنبال کنید عزیزانم      دلنوشته پاییز سال 1397

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 1111 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دلنوشته ها و اشعار و دکلمه ها درباره پاییز 

در این پست تمامی شعر ها و دلنوشته ها درباره خزان نوشته شده است 

ادامه مطلب را دنبال کنید عزیزانم 

 

 

دلنوشته پاییز سال 1397

 

پاییز در آخرین روزهای خود از باران هایت دست نمیکشی!

چه کسی منکر میشود تو تا آخرین روز هم زیبا بارانت زیباست و هم ذاتت❤

به قلم الهه فاخته

روز بارانی زیبایتان ماندگار🍁🍂🍃

 

 

شعر درباره پاییز 

 

چه کسی می گوید پاییز غم است؟

چه کسی می گوید زرد و سرخ رنگ غم است؟

پاییز پر از احساس است

پاییز پر از باران است

باران پیوسته و نم نم ، بسان لالایی در شب ، یا زمزمه عاشقانه در روز

 

پاییز شاید ، زندگی دوباره انسانیست که عاشق بوده و به معشوق نرسیده!

آن گاه که شروع خواهد شد

رنگ رنگی، رقصان میپیچد مقابل هر چشم

میلرزاند قلبها را 

انگار عاشقی برای معشوقش میخواند شعر!

 

پاییز فصل رها شدن احساس است

خشک شدن منطق به زیر پای قلب!

و لذت خش خش از برگهای زرد!

 

پاییز مرا بنگر ! که چگونه عاشقانه منتظرت هستم

تا با هم

عاشقی کنیم فصلی!

دلم از رنگ هایت میلرزد

عجب شوری داری پاییز !

پاییزتان زیبا🍂🍁🍂🍁🍁🍁🍂

الهه فاخته

۳۱ شهریور ۱۳۹۷

یا حق

 

دانلود دکلمه و  بقیه اشعار و دلنوشته های پاییزی را در ادامه مطلب بخوانید ....

 

شعری درباره پاییز

 

پاییز چه زیباست ! 

 

درست است که پاییز به انتهای روز آخرش میرسد ولی... 

من به نهایتش ایمان دارم

شاید معجزه ای آمد 

در پاییز

همانطور که یلدا 

معجزه زمستان را صدا میزند

تبلوری خوابیده 

و ظهوری از پس خش خش برگ ها!

دو قدم مانده که پایان یابد 

اما

من به نهایت پاییز ایمان دارم

الهه فاخته

 

🍂🍁🍂🌹🍁🍂🌹🍂🍁

 

 

شعر نو پاییز از کتاب فاخته 

 

خلوت گذیده ام در روز نیایش و اول پاییز

صبح است و خواب می‌رباید چشمان خسته مرا

یک دم بپرس , که من را چه حاجت است ؟

راهی که با نیایش حق, باز می‌شود ,

از دیگران خواستن .. نوعی .. تمنای یاوه است

 

شاه نیازم .. تو بی‌نیاز من

تقاضا ز تو , احتیاج واجب است

 

صبح است و من پر از زمزمه دعا و ستایشم

محتاج یک نفس , یک نگاه تو

بر آشوب دل نیاز دار من

 

من, بی‌نوا از نبود دل‌خوشی

دست دعا به سوی حاکم حق برم

بکن عنایتی و شفاعتی

 

امروز ... روز نیایش است و اول خزان

آغاز فصل شاعران بی‌درنگ

 

ای فاخته , برخیز از تصور زمان

فرصت, مغتنم شمار و نیاز کن

امروز روز حاجت است !

 

الهه فاخته

کتاب شعر فاخته

1396

دانلود دکلمه پاییز mp3

دکلمه پاییز در سایت آپارات 

 


 

 

دلنوشته درباره پاییز

 

پاییز ، پاییز دارد تمام می شود

یلدا می آید تا شروع فصل مرا فریاد بزند

یلدا می آید تا ماه سرد مرا فریاد بزند

و من هنوز زمستان و برفش را ندیده ،یخ میزنم

خنجری که در قلبم فرو کرده ای ، هنوز در جای خود مانده است ...

و این قلب...این قلب بیچاره ... دلش برای یلدا تنگ شده است

چرا که یلدا .... خوش خبریست

یلدا .. آمدن تولدم را فریاد میزند .. و من باز امسال از خدا هدیه ای خواهم گرفت .

شب پاییزی بارانیتان ، آرام 💖

  • الهه فاخته
  • دلنوشته درباره پاییز
  • 2015

 

 

 

شعر پاییزی تقدیم به شما عزیزانم 

 

باز پاییز رسید 

فصل رویاها رسید 

فصل ساده , بی اراده از پی تغییر 

فصل شعر و فصل عشاق 

فصل عجیب رنگهای کهکشان 

باز پاییز رسید

قلب شاعر تکانی میخورد 

ماه می لرزد ..قصه ای می آید از اعماق دل 

مثل پاییز پیچیده و زیبا 

شاعری کن تا میتوانی ای رفیق! .

 

کتاب شعرواره های سپید من 

شاعر الهه فاخته

 

دکلمه شعر پاییز ... چه کسی می گوید پاییز غم است در کانال آپارات الهه فاخته 

شاعر و دکلمه : الهه فاخته

 

شعر نو کوتاه درباره پاییز 


پاییز تورا چه شده؟
روزهای آخرت را گریز پای شده ای؟!
با این شوق به سوی کدام دیار می دوی وقتی عاشقانت اینجا هستند؟ تو خیالت راحت است.
برگ ریزان راه انداختی، باران از سقف آسمان چکاندی و فردا دخترت یلدا را میفرستی تا غوغا کند.
تو همیشه میزبان خوبی هستی.
تو ماندنی هستی انگار مامهمان هستیم هرفصل هرسال!!
میدانم تمام شوق تو برای دی ماه است😁 ماه یکی شدن درسنت.
ماه آمدن من 😎
فقر گرما و ثروت عشق کنار هم بودن
انشالله که خیر باشد.
رفیق قدیمی 32 بار آمده ای
دمت گرم❤️

  • شعر نوشته به قلم الهه فاخته
  • پاییز 1398

 

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: عاشقانه های الهه فاخته , کتاب شعر فاخته , پاییز , شعرواره های سپید من , دکلمه , دکلمه پاییز با صدای الهه فاخته , شعر درباره پاییز , دلنوشته درباره پاییز , دلنوشته پاییز , خزان زیبا شعر و دلنوشته ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟