شعر کوتاه درباره عشق و عشق واقعی

loading...

الهه فاخته

شعر نوشته خدایا تو عاشق تریعین مثل عرفان شین مثل شبیه قاف مثل قلبعشق یعنی ... عارفانه پای تو زانو زدن عشق یعنی .. عارفانه غصه ها را دور زدن عشق یعنی ... مدعی باشی عاشقیعشق یعنی ... بی دلیل دل بستن و ب

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 147 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

شعر نوشته خدایا تو عاشق تری


عین مثل عرفان

شین مثل شبیه

قاف مثل قلب

عشق یعنی ... عارفانه پای تو زانو زدن

عشق یعنی .. عارفانه غصه ها را دور زدن

عشق یعنی ... مدعی باشی عاشقی

عشق یعنی ... بی دلیل دل بستن و بی دلیل ماندن

عشق یعنی یک کمی عرفان بدانی

خالقت را مدح گویی

عشق یعنی بی نیازی

پس من عاشقم یا او؟

خدایا ...

با این وجود

عاشق تویی

ما فقط شرمنده ایم

یا حق

الهه فاخته


  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر نوشت خدایا تو عاشق تری
  • شاعر الهه فاخته

دو شعر نوشت درباره عشق,  در ادامه مطلب 


شعر نوشت عشق یعنی جدایی ؟!


عشق یعنی جدایی

عاشقی  .... جام شراب می خورد

حرف عشق عاشقی را می زند!

گفتمش ای عاشق سر به هوا

عشق یعنی یک وصال ماندگار

عشق یعنی رسیدن بعد یک انتظار

آنچه دوریست عشق نامش نبود

دوری و عشق رسم دلدادگی,هرگز نبود

پس جدا گشتی بدان,آن عشق , عشق نیست


کوله بردار و سفر کن , نیمه ات را تو نگاه کن

نیمه گم گشته ما , آرام ترین همراه دنیاست!

تو بگرد دنبال آن یوسف که گم گشته برایت

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور

 یا حق 

الهه فاخته

  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر نوشت عشق یعنی جدایی؟
  • شاعر الهه فاخته

شعر نوشت عشق یعنی

عشق یعنی ...یاد کنی چشم مرا

عشق یعنی... هرچه فریاد کنی باز بمانی در دل

عشق یعنی... حاسدان مرگ تو را می‌خواهند

عشق یعنی... بی تو از خدا هیچ نخواهم هرگز

عشق یعنی... خنده هایت که دلم را می‌برد

عشق یعنی... من که دلم میگیرد از دوری تو

عشق یعنی... نفسی از نفست بر رخ من

عشق یعنی... سرنوشتی که مرا آورد درزندگیت

عشق یعنی... خواستن قلبی که تو را باور دارد

عشق یعنی... ایمان

هرکجا دیدی بین تو و او فاصله انداخته اند

شک کن به حسی که نمیدانی چیست

عشق همان حسی ست که نمیدانی چیست!

هرگاه به این حس تو رسیدی

صبر کن

محکم تر اعتماد کن و بگیر دستانی را

که یک روز گفتی باورش کردی باور


عشق یعنی .... می‌فهمند, حسادت می‌ورزند و تو از داوری حرف غلط از من دوری

عشق یعنی ...این .... فاصله را برچین

یاحق

الهه فاخته

  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر نوشت عشق یعنی ....
  • شاعر الهه فاخته
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کتاب شعرواره های سپید من , شعر نوشت کوتاه درباره عشق و عاشقی , شعر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟