چرا خدا صدامو نمیشنوه

loading...

الهه فاخته

چرا خدا صدای منو نمی‌شنوه فکر می‌کنی هر چییی داد می‌زنی، خدا صداتو نمی‌شنوه؟مطمئنی اونی که داری سرش داد میزنی خداست؟خدایی که تصورش میکنی، خود تو هستی...!می‌دونی چرا؟چون دار

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 4192 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (8)

چرا خدا صدای منو نمی‌شنوه

فکر می‌کنی هر چییی داد می‌زنی، خدا صداتو نمی‌شنوه؟
مطمئنی اونی که داری سرش داد میزنی خداست؟
خدایی که تصورش میکنی، خود تو هستی...!
می‌دونی چرا؟
چون داری داد می‌زنی الا و بلا باید اونی که تو می‌خوای بشه
دیدی بچه ها رو؟
گریه گریه مامان کرانچی فلفلی میخوام؟
مامانه دستشو میکشه میبره..!!
شاید تو ندونی، بچه هم ندونه یا فکر کنه مادر، صداشو نمیشنوه!
اما اگر بدونی به فلفل آلرژی شدید داره چی؟ یا اگر بدونی اون روز تولدشه و مادرش میخواد سورپرایزش کنه و بچه با پفک سیر میشه، چی؟
حالا اون که مادره و بچه، عقلش به اندازه مادر نیست.. یا تو از حقاقیش خبر نداری و دخالت نمیکنی... حالا فکر میکنی مادر در سطح خداست؟  اما خدا از مادر هم بالاتره....
ببین رفیق... اگر بتونی درست و غلط رو تشخیص بدی
اگر بتونی در نظرات و اعتقاداتت به قدرت مطلق، راسخ باشی
اگر بد نباشی، آدم خوبی باشی و باخوبی کردن روحت رو بزرگ کنی... هررررچی بخوای میشه
ببییین هرچیییی که محاله... میشه
اما وقتی درست و غلط رو نتونی تشخیص بدی
اما اگه فکر کنی خدا رو میتونی گول بزنی
اما وقتی چیزی میخوای که برات بده، یا ظرفیتشو نداری
خدا مجبور میشه دستتو بگیره و کشون کشون تو رو ازش دور کنه
حالا تو داد میزنی
چون خودت میخوای
رو پاهات بند نیستی
اما خدا داره تو رو کشون کشون میبره

عاشق ، از حال معشوقش خبر داره
خدا تعداد نفس‌هاتم میدونه چه برسه به صدااات...
بخودت بیا
خودتو بشناس... ایراداتت رو.. صفات بدت رو اصلاح کن
بد نباش... بدی نکن
شکر گزار که شدی، برای ادم های خوب دیگه هم دعا کن
جفتش باهم... دعا کن.. شکر بگو
بعدش بیا اینجا پیام بده
بگو دمت گرم... خدا.. حاجتمو داد... خدا مشکلم رو حل کرد
الهی که بشه اگه... اون اگه ها رو رعایت بکنی عزیز
به من، و به حرفم اعتماد بکن
من باید این‌ها رو بنویسم
یا حق
الهه فاخته



  • تیرماه 1400
  • خدا از هر قدرتی بالاتره
    اون خوبِ مطلقِ
    یاحق
    الهه فاخته
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: نمیدونم چرا خدا صدامو نمیشنوه , چرا خدا صدامو نمیشنوه , دلنوشته ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1403/02/10 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

ی عمریست مسیر خالی دارم میرم انتهاش مرگه لذتی از دنیا نبردم مسلما اگر بهشت جهنمی هم باشه بدترین حالت نصیبم میشه
پاسخ : هیچ وقت نباید نا امید بود. نا امیدی یعنی رفتن به سمت تاریکی . پس اگر تاریکی را بخواهی محال است راه نور را پیدا کنی

این نظر توسط اسماعیل در تاریخ 1403/01/10 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

بچه‌ها دعا کنید برام حالم خیلی بده
پاسخ : انشاء الله خدا به دلت نگاه کند

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1402/12/01 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

من نوجون ک بودم پدر من خودکشی کرد چن ساعت قبل مرگش میخواست بغلم کنه ولی من اونو از خودم روندم همیشه فک میکنم اگ من اینکارو نمیکردم پدرم خودکشی نمیکرد حالا همیشه فک میکنم خدا تقاصشو ازم میگیره و منم همونطوری میمیرم
پاسخ : شما آن زمان کودک بودید و اگر بغلش نکردید نتیجه محبت خودش بوده , باید انقدر به آغوشش به عنوان کودک عادت میکردید که بغلش میکردید . خود کشی هیچوقت پسندیده نیست .
بخاطر کودکش باید تحمل میکرد , باید قوی تر میبود , هیچ وقت تقاص پس نخواهید داد مگر اینکه راه ایشان را در پیش بگیرید .

این نظر توسط الهه در تاریخ 1402/09/22 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

سلام. اگرحاجتموبده بنده اش میشم ومسلمان...شمابرام بگیر

این نظر توسط من در تاریخ 1402/08/27 و 4:53 دقیقه ارسال شده است

منم تو همین لحظه ک نوشتت رو خوندم از ته دل میخام به این زودی مشکلم حل بشه و اینجا بگم. تموم سعیمو میکنم بهتراز اینی ک هستم باشم.

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1402/05/04 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

برام دعا کنید حال درونم خوب بشه ۶ ساله توی افسردگی آن و خوشبختی رو توی زندگیم نمیبینم!
فقط برای دعای شما محتاجم شاید مال شما اجابت بشه
شاید
نمیدونم
پاسخ : الهی که خدا به دلت نور بده عزیزم

این نظر توسط اوا در تاریخ 1402/04/06 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

سلام با خواندن این متن تو فکر رفتم ولی گاهی ادم گیج میشه چرا این طوری پیش میاد ولی امیدوارم یه روز تو همین قسمت منم بنویسم..... دمت گرم خدا حاجتمو داد 😊😊🙏🙏
پاسخ : ان شاء الله

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1401/08/06 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

اینا گفتنش راحته 😄
پاسخ : ... گفتن نه خواندنش راحت است . یک سفر به عمق درونتان کنید می بینید آنچنان سخت هم نیست


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟