دلنوشته تو, شگفت انگیز خلق شدی پس شگفت انگیز باش

loading...

الهه فاخته

دلنوشته تو , شگفت انگیز خلق شده ای  پس شگفت انگیز باش     من در زندگیم آدمهای خوب و بد بسیاری دیده ام!راستش از خوب بودن دیگران، تنم لرزیده، دلم لرزیده، اشکهایم جاری شدهو از بد بودن

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 152 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

دلنوشته تو , شگفت انگیز خلق شده ای 

پس

شگفت انگیز باش

 

 

من در زندگیم آدمهای خوب و بد بسیاری دیده ام!
راستش از خوب بودن دیگران، تنم لرزیده، دلم لرزیده، اشکهایم جاری شده
و از بد بودن دیگران هم تنم لرزیده، قلبم شکسته، اشکهایم جاری شده

در فکر من زن یا مرد بودن مسئله بزرگی نیست!
وقتی با کسی صحبت میکنم، وقتی از کسی محبت دریافت میکنم یا خود محبت میکنم متوجه زن یا مرد بودنش نمیشوم بلکه آن لحظه او را یک انسان میبینم چه بسا اگر جاندار باشد او را یک جاندار!


بقیه دلنوشته شگفت انگیز را در ادامه بخوانید عزیزان

 

رک بودنم باعث شده گاهی تنش ایجاد شود .
مشکل من با بعضی ها اینست که وقتی بدیهایشان را به رویشان می آورم در ابتدا قبول میکنند اما بعدش درگلویشان گیر کرده و میخواهند رویت بالا بیاورند، اصلا به جانشان نفوذ نمیکند.
ادمهایی که بدیشان زیاد است را نمیشود انتقاد کرد، نمیشود هوایشان را داشت، نمیشود فکر کرد آنها را به خوب بودن تغییر داده ایم

راستش مشکل دقیقا همینجاست!
بعضیها ته ته ته شخصیتشان همینجاست، اگر عوض شوند... عوضی میشوند !

شعری را که خودم گفته ام را به یاد می آورم :
من، منم... هرکه منست از من نیست
من همانم که منم .. هرکسی من نشود، من هرکس نشوم

درست است برای کامل ترشدن و موفقیت بالا خوبیها را درخود بیشتر کرد اما زوری نیست.

ومشکل من دقیقا همین است. بدی بدها را به رخشان میکشم که اصلاح شود، اما آنها شمشیر میکشند ... من که سامورایی ... یا میکشمیا کشته میشم اگر... شمشیر بکشم!
میشود، میشود بدی یک نفر را کم و کم و کمتر کرد اگر دوستت داشته باشد و هیچ گاه ترکت نکند، تحت هیچ شرایطی.. اگر این شد برگردد!

ديگر سعی در خوب کردن بقیه نمیکنم!
خوبیها ولطف های خودم را واضح بیان میکنم و اگر دلخورم کند کاملا شفاف میگویم. حداقل به من رسید بدی نکند!

این سالها، فهمیدم بد بودن یک نفر تمام نمیشود اما او به پایین می افتد و من باااید خودم را بالا بکشم و دیگران مرا با خوبیها وتلاشهای مفیدم بشناسند!

تکبر بیماریست ،حسادت هم.. ومن این را خوب فهمیده ام.. فقط باید ازآنها دوری کرد.
قانون تعادل چیزیست که سعی کردم همیشه رعایت کنم گرچه گاهی ازدستم در میرفت!

خوب بودن مثل زلالی رودخانه، شگفت انگیز است
بدبودن مثل آب گل آلود و کثیف و منفور!

تو.. شگفت انگیز خلق شدی پس شگفت انگیز باش.

آرزو دارم دنیا درصلح و آرامش باشد
یا حق
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کرونا , دلنوشته , دلنوشته روزهای کرونایی , روزهای شگفت انگیز در روزهای کرونایی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟