چگونه انرژی خود را زیاد کنیم و انرژی خود را حفظ کنیم

loading...

الهه فاخته

چگونه انرژی خود را زیاد کنیم و انرژی خود را حفظ کنیم   انرژی ,غیر قابل انکار چه از لحاظ فیزیک و متافیزیک و چه از نظر علم  چه از نظر تجربه یا معنویات نمیباشد , کسی نیست که منکر شود انرژی وج

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 181 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (2)

چگونه انرژی خود را زیاد کنیم و انرژی خود را حفظ کنیم

 

انرژی ,غیر قابل انکار چه از لحاظ فیزیک و متافیزیک و چه از نظر علم  چه از نظر تجربه یا معنویات نمیباشد , کسی نیست که منکر شود انرژی وجود ندارد . این انرژی درون ماست !

!!!در واقع در این دنیا هر چیزی که انرژی داشته باشد جان میگیرد حال یا رشد میکند یا حرکت

در دنیای ما که دنیای تبادل است , بعضی از آدمها هستند که ساده ترین راه را برای انرژی گرفتن انتخاب میکنند , چرا که اگر انررژی نباشد انسان میمیرد یا اگر کم باشد , دچار افسردگی و عوارض آن و بیماریهای دیگر

میشود !

 

  • چرا بعضی ها ناگهانی از ما خسته میشوند و ما را رها میکنند 

ساده ترین راه گرفتن انرژی,  از دیگران است , ما فکر میکنیم  کسی که به ما انرژی میدهد معشوقه ما یا رفیق ماست , وقتی او از اینکه ما اینقدر انرژی اش را تخلیه میکنیم و  خودش نمیتواند جایگزین کند خسته شده,  رهایتان کرده و به سمت کس دیگری میرود که بتواند سطح انرژی اش را بالا ببرد !

اکثر این افراد خود اهل زیاده روی در خوردن یا  زیاد سفر کردن یا زیاد ورزش کردن و ...  هستند . یعنی آنها هرگاه سطح انرژیشان افتاد با لذتی که از خوردن میگیرند یا انرژی که از سفر میگیرند باطریشان را پر میکنند .

این افراد هر لقمه ای را که در دهان میگذارند آنچنان با لذت میبلعند که انگار انرژی را لقمه کرده و با قورت دادن وارد بدنشان میکنند ! یا کسانی که اهل سفر هستند , انرژی خود را از سفر کردن میگیرند .

اگر این افراد متوجه شوند که شما با تمام خصوصیت های خوب , دزد انرژی آنها هستید و هنگامیکه بعد از مدتی یا چندسالی دیگر شما به او انرژی نمیدهید بلکه فقط اوست که باید سعی کند تا شما را شاد و پرانرژی نگه دارد , رابطه اش را قطع میکند !

 


 

  • چگونه انرژیمان کم میشود ؟

هر فعالیت فکری یا جسمی باعث میشود قسمتی از انرژی ما تخلیه شود , بصورت طبیعی با بیرون بودن , قدم زدن , پیاده روی کردن , دلخوش بودن به کارهای ساده و کوچک باعث میشود این انرژی تمدید شود ! اما اگر ماه های زیادی بگذرد و این دلخوشی های ساده ما کم باشد , سطح انرژی کم میشود و این میشود که ما به سمت طبیعت میرویم .

گاهی , بعضی ها با بدگویی و غیبت و دروغگویی باعث میشوند سوراخهایی در انرژی شما ایجاد شود که هربار با او ملاقات کنید یا حرفهایش را بخاطر بیاورید , سطح انرژی کم و کم تر میشود !

گاهی اتفاقات سخت و ناگهانی برایمان رخ میدهد که خالیمان میکند

گاهی بخاطر فصل یا آب و هوا , سطح هورمونها , خوب استراحت نکردن یا خوب غذا نخوردن ... میزان انرژی کم و کمتر میشود

و چیزهای دیگری که اگر خودتان به آن فکر کنید قطعا متوجه خواهید شد که اگر خواستید میتوانید زیر این مقاله , کامنت بگذارید .


 

اولین چیزی که مهم است اینست که نباید اجازه دهیم انرژی درونی ما سوراخ شود و بیش از حد هدر شود .

مثلا بدگویی و حرص خوردن , غرور و تکبر , خودخواهی , راضی نبودن , توقع بیش از حد , نفرت داشتن , نفرین کردن و اینگونه بگویم صفات بد باعث میشود انرژی بیش از حد از ما خارج شود و فرصت ترمیم پیدا نکند .

این را هم بگویم جنگیدن با آدمهای بد, و سعی ما به خوب بودن باعث میشود که انرژیمان تخلیه شود , باید از افرادی که باعث آسیب به انرژی ما میشوند دور شویم !

نباید بیش از حد غمگین شویم , اینجانست که میگویند مومن غمگین نمیشود , منظور آن غمی که آدم را زمین گیر کند چون مومن همه چیز را به خدا میسپارد و به او توکل میکند و این توکل در او ایجاد تعادل میکند .

وقتی یاد گرفتیم انرژی خود را کامل از دست ندهیم نوبت به آن میرسد که آن را در حد متعادل نگه داریم .

شاید دیده باشید کسانی که اصلا زیاد سفر هم نمیروند شاید سالی یکبار یا چندسال یکبار ! اما آنقدر پر انرژی هستند که نمیدانیم آن 

را چگونه بدست آورده اند .

 

بعضی ها ضمن داشتن غذای سالم و عادات خوب مثل بیدار شدن در صبح و نگاه کردن و لذت بردن از آسمان وقتی پنجره را باز میکنند و حفظ انرژی خانه با تمیز کاری و داشتن دل مشغولی های کوچک , مثلا خیاطی , بافتن , نقاشی , رنگ آمیزی , وقت گذراندن با فرزندان , این را هم بگویم انرژی مثبت , باعث بیشتر شدن انرژی مثبت بقیه میشود نه باعث تخلیه ! فرزندان کوچک همیشه انرژی مثبت دارند و در کنار آنها بودن از انرژی آنها کم نمیکند بلکه باعث جریان یافتن انرژی میشود که این جریان , انرژِی را روز به روز بزرگ و بزرگ تر میکند !

 

حالا که به آخر این داستان رسیدیم , فهمیدیم انرژی اول باید حفظ شود و سپس تقویت شود .

اگر کسی شما را ناگهانی ول کند , در اکثر مواقع دوست بد نیست یا عشق آبکی نیست بلکه او سالها سعی کرده به شما انرژی بدهد و شاد و سرحال نگهداردتان , و اکنون به جایی رسیده که از شخص دیگری یا کار دیگری انرژی میگیرد و متوجه شده , انرژی بین شما و خودش در جریان نیست , بصورت خواسته یا ناخواسته رهایتان کرده و یا به سمت کسی رفته که بودن با او سطح انرژی اش را بالا میبرد .

ما تا زمانیکه سطح انرژیمان نرمال نشده نباید وارد رابطه با کسی شویم , چون او را از خود خسته میکنیم و به رابطمان آسیب میزنیم و این آسیب دوباره انرژیمان را خالی میکند و مقصر را آن شخص میبینیم .

وقتی سطح انرژیمان به حد نرمال رسید به این صورت که از چیزهایی که باعث تخلیه میشوند  ( صفات بد یا کارهای شرورانه و دور از انسانیت و هر فکر و قضاوت و صفت بد ) دوری کنیم و راهی یا کاری پیدا کنیم که با آن جریان انرژی ما را به راه بیاندازد .

خوردن غذای سالم و ایجاد محیط آرام در خانه , اصل اول ماندگاری انرژیست ! همینکه صبح ها پنجره اتاق را باز کنیم و اجازه دهیم هوای تازه , نیروی تازه ای به خانیمان بدهد , بلندترین گام است .

دوم اینکه سعی کنیم به هر کاری که میکنیم آگاه باشیم . لازم نیست پرخوری کنیم بلکه میتوانیم یک فنجان چای یا قهوه داغ بنوشیم اما کناری بنشینیم و آن ده دقیقه را به خود اختصاص دهیم و آنقدر تکرار کنیم تا اطرافیانمان بفهمند ما هم حریم شخصی داریم و گاهی باید به خودمان برسیم و از خودمان غفلت نکنیم .

سوم اینکه سعی کنیم عادات خوب داشته باشیم .

چهارم اینکه کاری هرچند کوچک برای خود ایجاد کنیم که به آن علاقه داریم , چرا که علاقه باعث گردش انرژی در بدن و روح میشود و این گردش هربار بزرگ و بزرگ تر میشود .مثلا جمعه ها کوهنوردی کنیم یا به طبیعت برویم , اگر طبیعت یا کوه را آلوده کنیم , میشود همان سوزنی که انرژی ما را از جای دیگری سوراخ میکند و ناگهان میبینم طبیعت رفتن هم فایده ای ندارد ! موسیقی یاد بگیریم ! کتاب بخوانیم , نقاشی کنیم , رنگ ها درمانگر هستند , موسیقی گوش دهیم , برقصیم ! فیلم ببینیم ! از آشپزی لذت ببریم ! از چیزی ساختن ! به شخصه میگویم اگر میخواهید در اوج غم و اندوه به آرامش برسید نماز بخوانید و سجده های طولانی کنید , حرکات نماز شبیه حرکات یوگاست که باعث جریان یافتن انرژی میشود و به پاداش آن , خداوند به شما انرژی میدهد که تمامی انرژیها از سمت اوست ! شما باید روزانه یا حداقل هفته ای یک روز برای خود باشید حتی برای مدت کوتاه !

پنجم اینکه حواسمان به خودمان و اطرافیانمان باشد چون اگر یکی از اطرافیانمان مانع جریان انرژی شود , از ما انرژی میگیرد و افت انرژی ناگهانی ما را زمین گیر و بی حوصله میکند که ممکن است روزها زمان ببرد تا ترمیم شود .

ششم اینکه بهترین منبع انرژی خداوند است و کسانیکه هنوز نمیتوانند آنطور که باید با خدا اخت شوند , ابتدا از طبیعت انرژی بگیرند بخصوص کسانی که جوان هستند و خام , چون خام بودن بدین معناست که تجربه انجام بعضی از کارها را ندارند چرا که راهی که یکبار طی شود بار دوم آسان و بار سوم شیرین میشود !

هیچ گاه سعی نکنید انرژی خود را از اطرافیان بگیرید , اطرافیان باید باعث جریان انرژی در شما شوند نه منبع انرژی !

 

چگونه انرژی خود را از دست ندهیم ؟

 وقتی که انرژی خود را به حد نرمال رساندیم و روشهای جریان انرژی را یافتیم به جایی میرسیم که آدمهای ضعیف سمت ما جذب میشوند تا انرزی را از ما بگیرند جون این ساده ترین راه ممکن است .

برای مانع شدن باید آگاه باشید . به لحظه , به حال , به اکنون !

باید شاهد باشیم , یعنی ببینیم , بشنویم , اما نه شاد شویم , نه غمگین و نه قضاوت کنیم . اگر میخواهیم همدلی کنیم باید بدانیم حتما قسمتی از انرژی ما به آن شخص منتقل خواهد شد تا حالش خوب شود , برای اینکار اول اینکه او را سمت خدا بفرستید یا بخواهید به طبیعت برود یا او را سمت طبیعت بکشانید یا مهمانش کنید یا هدیه ای برایش بخرید که اینها به او انرژی دهد اما اگر فقط بخواهید درد و دلش را بشنوید و آرامش کنید باید یک درمانگر باشید و بلد باشید چگونه انرژی از خداوند بگیرید و به او بدهید یعنی یک واسطه باشید نه منبع !

چون شما منبع انرژی نیستید و مدام مثل ماشین در حال حرکت انرژی شما در حال تحلیل رفتن است که باید مدام خودتان را چک کنید و جلوی کاهش انرژی را بگیرید و همیشه باکتان پر باشد !

اگر خواستید انرژیتان بیشتر شود , باید یک سری عادات بزرگتر داشته باشید . مثلا کوهنورد باشید , ورزشکار باشید , مرتب نماز بخوانید و اسم پاک خداوند را بارها ورد زبانتان کنید ! و مراقب رفتار و کلامتان باشید ! کلام همانطور که معجزه گر است نابود کننده هم هست !

 

بخاطر دارم زمانیکه نوجوان بودم , بسیار پر انرژی بودم درحالیکه دوست صمیمی نداشتم ! با غذا خوردن و میوه خوردن و سبزی که همیشه در سفره ما بود , همچنین با ورزش کردن و لذت بردن از ورزش , با نماز خواندن و در ابتدای جوانی هم دوسالی با نواختن ساز سه تار , انرژی خود را افزایش میدادم , طوری که وقتی وارد جایی میشدم همگی اکتیو بودن من را متوجه میشدند , اکنون که به میانه جوانی رسیده ام و مشکلات بسیاری داشته ام اعتراف میکنم از خود غافل شدم و این ایام کرونا دوباره من را متوجه خودم کرد !

آنچه که برای شما مینویسم به لطف خداوند و قدرت قلم , از تجربه ایست که خود داشته ام و آن را رایگان در اختیار شما قرار میدهم چرا که وقتی به خودت توجه کنی , خودت را میشناسی و خودت را دوست خواهی داشت و کسی که خودش را دوست بدارد , عاشق پروردگار میشود . چه بسا سعی کردم بدی و خوبی را برای شما توضیخ دهم تا بدانید که مرز بین خوبی و بدی به یک مو بند است و با یک غفلت به سمت بدی که پایین و خالیست کشیده میشویم و باید خودمان را بالا بکشیم و پر انرژی باشیم . و این انرژی را حفظ کنیم تا بتوانیم آن را بیشتر کنیم !

 

پینوشت : من سالهاست که صاحب روشنی قلم هستم و قادر هستم هر مسئله ای را شفاف کنم , این لطف خداوند به من است حال که مینویسم برای آنان که صبر در خواندن دارند خوب است , اما کسانیکه حال خواندن هم ندارند باید برایشان افسوس خورد .

اگر بتوانم فقط به یک نفر خوبی و بدی را نشان دهم

اگر بتوانم حال یک نفر را خوب کنم

اگر بتوانم یک نفر را با قلم و کلامم به رب نزدیک کنم

شایسته مقام « اشرف مخلوقات » هستم .

یا حق

الهه آجرلو - فاخ

  • انرژی از دست رفته را چگونه باز یابیم یا بیشتر کنیم ؟

انرژی از بین نمیرود , حتی اگر بخاطر مشکلات پی در پی یا سختی یا هر چیز دیگری انرژیمان کم شود , اتفاقات و دلخوشی ها این 

انرژی را بعد از مدت زمانی نرمال میکنند مگر آنکه خودمان جلوی تراوش اضافی انرژیمان را نگیریم !

 

بعضی ها با خرید کردن و لباس خریدن , شوق زندگی میگیرند و پر انرژی میشوند

بعضی ها با درد و دل کردن , انرژی بقیه را گرفته و پر انرژی میشوند ! یا به فکر گرفتن انرژی دیگران هستند که ساده ترین کار است.

بعضی ها با عشقی که به کارشان دارند

بعضی ها با هنری که در اوقات فراغت انجام میدهند

بعضی ها وقت گذراندن با عزیزان و فرزندانشان , باعث گرفتن انرژی و در جریان یافتن بین تمامی اعضا میشوند

بعضی ها با نگهداری از گل و گیاه

بعضی ها با خوردن غذای سالم و ورزش کردن

بعضی ها با کتاب خواندن , گاهی نماز خواندن , گاهی سفر رفتن

بعضی ها انرژی خود را با سفرهای زیارتی میگیرند بعضی ها با سفر به تایلند و کشورهای اروپایی و شهرهای زیبای داخل کشور !

بعضی ها هم با خواب خوب , انرژی خود را سریع بر میگردانند و ...

 

اولین چیزی که مهم است اینست که نباید اجازه دهیم انرژی درونی ما سوراخ شود و بیش از حد هدر شود .

مثلا بدگویی و حرص خوردن , غرور و تکبر , خودخواهی , راضی نبودن , توقع بیش از حد , نفرت داشتن , نفرین کردن و اینگونه بگویم صفات بد باعث میشود انرژی بیش از حد از ما خارج شود و فرصت ترمیم پیدا نکند .

این را هم بگویم جنگیدن با آدمهای بد, و سعی ما به خوب بودن باعث میشود که انرژیمان تخلیه شود , باید از افرادی که باعث آسیب به انرژی ما میشوند دور شویم !

نباید بیش از حد غمگین شویم , اینجانست که میگویند مومن غمگین نمیشود , منظور آن غمی که آدم را زمین گیر کند چون مومن همه چیز را به خدا میسپارد و به او توکل میکند و این توکل در او ایجاد تعادل میکند .

وقتی یاد گرفتیم انرژی خود را کامل از دست ندهیم نوبت به آن میرسد که آن را در حد متعادل نگه داریم .

شاید دیده باشید کسانی که اصلا زیاد سفر هم نمیروند شاید سالی یکبار یا چندسال یکبار ! اما آنقدر پر انرژی هستند که نمیدانیم آن 

را چگونه بدست آورده اند .

 

بعضی ها ضمن داشتن غذای سالم و عادات خوب مثل بیدار شدن در صبح و نگاه کردن و لذت بردن از آسمان وقتی پنجره را باز میکنند و حفظ انرژی خانه با تمیز کاری و داشتن دل مشغولی های کوچک , مثلا خیاطی , بافتن , نقاشی , رنگ آمیزی , وقت گذراندن با فرزندان , این را هم بگویم انرژی مثبت , باعث بیشتر شدن انرژی مثبت بقیه میشود نه باعث تخلیه ! فرزندان کوچک همیشه انرژی مثبت دارند و در کنار آنها بودن از انرژی آنها کم نمیکند بلکه باعث جریان یافتن انرژی میشود که این جریان , انرژِی را روز به روز بزرگ و بزرگ تر میکند !


 

حالا که به آخر این داستان رسیدیم , فهمیدیم انرژی اول باید حفظ شود و سپس تقویت شود .

اگر کسی شما را ناگهانی ول کند , در اکثر مواقع دوست بد نیست یا عشق آبکی نیست بلکه او سالها سعی کرده به شما انرژی بدهد و شاد و سرحال نگهداردتان , و اکنون به جایی رسیده که از شخص دیگری یا کار دیگری انرژی میگیرد و متوجه شده , انرژی بین شما و خودش در جریان نیست , بصورت خواسته یا ناخواسته رهایتان کرده و یا به سمت کسی رفته که بودن با او سطح انرژی اش را بالا میبرد .

ما تا زمانیکه سطح انرژیمان نرمال نشده نباید وارد رابطه با کسی شویم , چون او را از خود خسته میکنیم و به رابطمان آسیب میزنیم و این آسیب دوباره انرژیمان را خالی میکند و مقصر را آن شخص میبینیم .

وقتی سطح انرژیمان به حد نرمال رسید به این صورت که از چیزهایی که باعث تخلیه میشوند  ( صفات بد یا کارهای شرورانه و دور از انسانیت و هر فکر و قضاوت و صفت بد ) دوری کنیم و راهی یا کاری پیدا کنیم که با آن جریان انرژی ما را به راه بیاندازد .

خوردن غذای سالم و ایجاد محیط آرام در خانه , اصل اول ماندگاری انرژیست ! همینکه صبح ها پنجره اتاق را باز کنیم و اجازه دهیم هوای تازه , نیروی تازه ای به خانیمان بدهد , بلندترین گام است .

دوم اینکه سعی کنیم به هر کاری که میکنیم آگاه باشیم . لازم نیست پرخوری کنیم بلکه میتوانیم یک فنجان چای یا قهوه داغ بنوشیم اما کناری بنشینیم و آن ده دقیقه را به خود اختصاص دهیم و آنقدر تکرار کنیم تا اطرافیانمان بفهمند ما هم حریم شخصی داریم و گاهی باید به خودمان برسیم و از خودمان غفلت نکنیم .

سوم اینکه سعی کنیم عادات خوب داشته باشیم .

چهارم اینکه کاری هرچند کوچک برای خود ایجاد کنیم که به آن علاقه داریم , چرا که علاقه باعث گردش انرژی در بدن و روح میشود و این گردش هربار بزرگ و بزرگ تر میشود .مثلا جمعه ها کوهنوردی کنیم یا به طبیعت برویم , اگر طبیعت یا کوه را آلوده کنیم , میشود همان سوزنی که انرژی ما را از جای دیگری سوراخ میکند و ناگهان میبینم طبیعت رفتن هم فایده ای ندارد ! موسیقی یاد بگیریم ! کتاب بخوانیم , نقاشی کنیم , رنگ ها درمانگر هستند , موسیقی گوش دهیم , برقصیم ! فیلم ببینیم ! از آشپزی لذت ببریم ! از چیزی ساختن ! به شخصه میگویم اگر میخواهید در اوج غم و اندوه به آرامش برسید نماز بخوانید و سجده های طولانی کنید , حرکات نماز شبیه حرکات یوگاست که باعث جریان یافتن انرژی میشود و به پاداش آن , خداوند به شما انرژی میدهد که تمامی انرژیها از سمت اوست ! شما باید روزانه یا حداقل هفته ای یک روز برای خود باشید حتی برای مدت کوتاه !

پنجم اینکه حواسمان به خودمان و اطرافیانمان باشد چون اگر یکی از اطرافیانمان مانع جریان انرژی شود , از ما انرژی میگیرد و افت انرژی ناگهانی ما را زمین گیر و بی حوصله میکند که ممکن است روزها زمان ببرد تا ترمیم شود .

ششم اینکه بهترین منبع انرژی خداوند است و کسانیکه هنوز نمیتوانند آنطور که باید با خدا اخت شوند , ابتدا از طبیعت انرژی بگیرند بخصوص کسانی که جوان هستند و خام , چون خام بودن بدین معناست که تجربه انجام بعضی از کارها را ندارند چرا که راهی که یکبار طی شود بار دوم آسان و بار سوم شیرین میشود !

هیچ گاه سعی نکنید انرژی خود را از اطرافیان بگیرید , اطرافیان باید باعث جریان انرژی در شما شوند نه منبع انرژی !


 

چگونه انرژی خود را از دست ندهیم ؟

 وقتی که انرژی خود را به حد نرمال رساندیم و روشهای جریان انرژی را یافتیم به جایی میرسیم که آدمهای ضعیف سمت ما جذب میشوند تا انرزی را از ما بگیرند جون این ساده ترین راه ممکن است .

برای مانع شدن باید آگاه باشید . به لحظه , به حال , به اکنون !

باید شاهد باشیم , یعنی ببینیم , بشنویم , اما نه شاد شویم , نه غمگین و نه قضاوت کنیم . اگر میخواهیم همدلی کنیم باید بدانیم حتما قسمتی از انرژی ما به آن شخص منتقل خواهد شد تا حالش خوب شود , برای اینکار اول اینکه او را سمت خدا بفرستید یا بخواهید به طبیعت برود یا او را سمت طبیعت بکشانید یا مهمانش کنید یا هدیه ای برایش بخرید که اینها به او انرژی دهد اما اگر فقط بخواهید درد و دلش را بشنوید و آرامش کنید باید یک درمانگر باشید و بلد باشید چگونه انرژی از خداوند بگیرید و به او بدهید یعنی یک واسطه باشید نه منبع !

چون شما منبع انرژی نیستید و مدام مثل ماشین در حال حرکت انرژی شما در حال تحلیل رفتن است که باید مدام خودتان را چک کنید و جلوی کاهش انرژی را بگیرید و همیشه باکتان پر باشد !

اگر خواستید انرژیتان بیشتر شود , باید یک سری عادات بزرگتر داشته باشید . مثلا کوهنورد باشید , ورزشکار باشید , مرتب نماز بخوانید و اسم پاک خداوند را بارها ورد زبانتان کنید ! و مراقب رفتار و کلامتان باشید ! کلام همانطور که معجزه گر است نابود کننده هم هست !

 

بخاطر دارم زمانیکه نوجوان بودم , بسیار پر انرژی بودم درحالیکه دوست صمیمی نداشتم ! با غذا خوردن و میوه خوردن و سبزی که همیشه در سفره ما بود , همچنین با ورزش کردن و لذت بردن از ورزش , با نماز خواندن و در ابتدای جوانی هم دوسالی با نواختن ساز سه تار , انرژی خود را افزایش میدادم , طوری که وقتی وارد جایی میشدم همگی اکتیو بودن من را متوجه میشدند , اکنون که به میانه جوانی رسیده ام و مشکلات بسیاری داشته ام اعتراف میکنم از خود غافل شدم و این ایام کرونا دوباره من را متوجه خودم کرد !

آنچه که برای شما مینویسم به لطف خداوند و قدرت قلم , از تجربه ایست که خود داشته ام و آن را رایگان در اختیار شما قرار میدهم چرا که وقتی به خودت توجه کنی , خودت را میشناسی و خودت را دوست خواهی داشت و کسی که خودش را دوست بدارد , عاشق پروردگار میشود . چه بسا سعی کردم بدی و خوبی را برای شما توضیخ دهم تا بدانید که مرز بین خوبی و بدی به یک مو بند است و با یک غفلت به سمت بدی که پایین و خالیست کشیده میشویم و باید خودمان را بالا بکشیم و پر انرژی باشیم . و این انرژی را حفظ کنیم تا بتوانیم آن را بیشتر کنیم !

 

پینوشت : من سالهاست که صاحب روشنی قلم هستم و قادر هستم هر مسئله ای را شفاف کنم , این لطف خداوند به من است حال که مینویسم برای آنان که صبر در خواندن دارند خوب است , اما کسانیکه حال خواندن هم ندارند باید برایشان افسوس خورد .

اگر بتوانم فقط به یک نفر خوبی و بدی را نشان دهم

اگر بتوانم حال یک نفر را خوب کنم

اگر بتوانم یک نفر را با قلم و کلامم به رب نزدیک کنم

شایسته مقام « اشرف مخلوقات » هستم .

یا حق 

الهه آجرلو - فاخته

 

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کرونا , چگونه انرژی خود را حفظ کنیم , چگونه انرژی خود را بیشتر کنیم , متن ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمد در تاریخ 1399/06/20 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

جالب بود مرسی

این نظر توسط ستی در تاریخ 1399/06/10 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی و خوب از مطلب مفیدتون ♥ من هربار که احساس غم میکنم دعا میکنم که خدا غم رو از دلم برداره و چندبار که میگم غمم میره و احساس شادی بهم دست میده . یه جایی گفته بودید تحرک داشتن الزام برای زندگی کردن هست دقیقا همینه . گردش انرژی ♥


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟