عاشق خودت باش

loading...

الهه فاخته

عاشق خودت باش ! و عاشق خالقت !عشق به خالق همه چیز را درمان میکند خودت را دوست داشته باشآدم‌ها را دوست داشته باشهرچیزی را که باعث میشود , در تو دوست داشتن متولد شود انتخاب کن , یک گل زیبا یا

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 289 دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

عاشق خودت باش ! 

و عاشق خالقت !

عشق به خالق همه چیز را درمان میکند 


خودت را دوست داشته باش

آدم‌ها را دوست داشته باش

هرچیزی را که باعث میشود , در تو دوست داشتن متولد شود انتخاب کن , یک گل زیبا یا هر جاندار دیگری که عمیقا دوستش داری

دوست داشتن تو را قوی میکند 

و از آن قوی تر ... عشق است 


اجازه نده بخاطر بی مهری گاه و بیگاه بعضی از آدمها , دروازه قلبت به روی همه کس و همه چیز بسته شود , بگذر ... از آنکه تو را میرنجاند بگذر و به خدا واگذارش کن 

اما .... حالت را خراب نکن

چشمه جوشان قلبت را خشک نکن

آدمها را دوست داشته باش اما در محبت کردن , احتیاط کن 

محبت کردن نشانه علاقه و دوست داشتن است اما , محبت به جا کردن نشانه دوست داشتن خود و دیگریست !

خودت را دوست داشته باش 

تویی که صاحب قلب هستی , صاحب خرد هستی , تویی که مبینی, میشنوی , احساس میکنی , تویی که خالقی با آن عظمت داری 

شکرگزار حق باش !

دلت سرشار از نور الهی 

یا حق

الهه فاخته

.

.

آرامش، نصیب قلب‌هایی می‌شود که زلال هستند و در پی نور می‌گردند

قلب‌هایی که خالصانه، قدر دان لطف های بی‌شمار خداوند هستند
آرامش را برای قلب مهربانت آرزو می‌کنم
دعای خیر من همراه قلبت باشد، رفیق
یاحق
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: خدا , عاشق خودت باش متن و دلنوشته , آرامش ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟