من شایسته بهترین چیزها هستم متن

loading...

الهه فاخته

این تو هستی که اجازه میدهی با رفتارت و با توجه به جایگاهت , توهین بشنوی یا تشویق وقتی حدود خود را بشناسیم هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد  حریم ما را نادیده بگیرند  این متن را تقدیم به

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 227 جمعه 18 تیر 1400 نظرات (0)

این تو هستی که اجازه میدهی

با رفتارت و با توجه به جایگاهت , توهین بشنوی یا تشویق

وقتی حدود خود را بشناسیم

هرگز

به کسی اجازه نخواهیم داد 

حریم ما را نادیده بگیرند 

این متن را تقدیم به شما عزیزانم میکنم .. در ادامه بخوانید

حد خودت را بشناس .....!

اینکه من یک دختر سی ساله هستم آیا میتوانم یک پیرزن هفتادساله را که بخاطر ناتوانی جسمش عاجز شده است را نادیده بگیرم؟ و لحن حرف زدنم با او که جوانی اش رفته است باید چگونه باشد هرچند حق با من است؟
سکوت
سکوت زیباتر نیست؟!!
سکوتِ با متانت، نه سکوت با بی محلی
اینکه که من چندساله هستم و علم رشد حرکتی و علم روانشناسی جایگاه کنونی مرا چگونه توصیف می کند کمک بزرگی در خودشناسی ست.

اگر توانمند هستم جایگاه من کجاست؟ باید بزن بهادر باشم یا با وقار و متانتم فرهنگی را به جامعه هدیه دهم .. فرهنگ پهلوانی.

اینکه یک دانش آموز یا دانشجو هستم بیست ساله ام یا کمتر یا بیشتر ، تا چه حد اجازه دارم با استاد و مربی خود رفتار کنم؟

آری این تو هستی که اجازه میدهی با رفتارت و با توجه به جایگاهت، توهین بشنوی یا تشویق!

وقتی حدود خود را بشناسیم هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد، حریم ما را نادیده بگیرند.

اگر 16 سال داری اجازه دخالت در امور انسانهای بالغ را نداری

اگر بیست و پنج ساله هستی اجازه دخالت در امور سی ساله ها را نداری
وهرگز اجازه قضاوت کسی را نداری
شاید حقیقتی باشد که نمی دانی!!!
و همه چیز آن چیزی نیست که تو در ظاهر می بینی.
یاحق

به قلم الهه فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: متن , چرا برایم ارزشی قائل نیستند , چرا خوبی میکنم بدی میبینم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟