عشق جدایی نیست. عاشق ساده دل .دلم برای خودم تنگ میشود از شعرواره های سپید من

loading...

الهه فاخته

شعر عشق جدایی نیست ای رفیقمی زنم طرح تو را , روی دیوار اتاق تا که شاید عاقبت پیدا شوی!عشق جدایی نیست ای رفیق! گر جدا گشتی , عشق نیست باید اکنون فکر کرد فکر کرد گر نمی‌خواهی نخواه&n

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 141 جمعه 16 مهر 1400 نظرات (0)


شعر عشق جدایی نیست ای رفیق


می زنم طرح تو را , روی دیوار اتاق 

تا که شاید عاقبت پیدا شوی!

عشق جدایی نیست ای رفیق! 

گر جدا گشتی , عشق نیست 

باید اکنون فکر کرد فکر کرد 

گر نمی‌خواهی نخواه 

لیکن آن کس که مداوا می کند 

انگشت احساس تو است 

روی قلب خسته‌ام 

ای زمان با من مدارا می کنی؟

بگذر از من , خسته هستم 

یا حق 
الهه فاخته
  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر شماره 36
  • شاعر الهه فاخته

 اشعار شماره 37 و 39  و 41 در ادامه مطلب 


شعر کوتاه گاهی دلم برای خودم تنگ میشود


گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود

جلوی آیینه می ایستم و به چشمهایم نگاه می کنم

گاهی با خودم حرف می زنم

آن زمان است که برای خود غریبه نیستم

آرام می گیرد

روح خسته ام

آیینه کسی از درونم را بیدار می‌کند

یا حق

الهه فاخته


  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر شماره 37
  • شاعر الهه فاخته



متن کوتاه دلشکسته


حرف شین که می گوید

شیرینی یادم می‌رود

و بیادم می افتد شکستن , شکستن یک دل

اگر رخت تنم به اندازه کفشت قیمت نداشت

ولی بدان دلم از تمام ثروت تو گرانبها تر است

اجازه نداشتی بشکنی

آه دل شکسته می گیرد

دیر یا زود دارد اما غیر ممکن ندارد

   دل نشکن که بشکند می‌شکنی با آه‌اش

یا حق

الهه فاخته


  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر شماره 39
  • شاعر الهه فاخته



گرگ در لباس عشق , دلنوشته کوتاه


چون آهوی سرگشته در کوه 

می خرامم , ناز دارم ناز 

من که از جنس نازک ناز هستم 

من چه می‌دانستم گرگ چیست 

در میان گل و بلبل, من  چه می‌دانستم , خار چیست؟

وقتی گرگها لباسشان زیباست 

من چه می دانستم زشت چیست؟

جنس من آهوست , دد نیست


جنس گرگ .. وحشی است ناز نیست 

گر صدبار مرده و زنده شوم 

باز جنسم ناز دارد ... ناز


بیچاره بچه آهویی که 

میان گرگها بزرگ شده است 

یا حق

الهه فاخته


  • کتاب شعرواره های سپید من
  • شعر شماره 41
  • شاعر الهه فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: شعر کوتاه دلشکسته گرگ و آهو , شعر دل شکسته شین شیرینی یا شکسته دل , شعر عشق جدایی نیست , کتاب شعرواره های سپید من ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟