شعر لحظه های بی کسی کتاب وشاید عشق 1

loading...

الهه فاخته

لحظه های بی کسی را می شمارم بی توقع از نبود دلخوشی راز دیرینه بلای جان من , لحظه های بی کسی مرهم اسرار من ! لحظه های بی کسی را می شمارم ...یک و دو صد هزاران گشته این لحظه های بی شمار ... لحظه ه

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 115 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

لحظه های بی کسی را می شمارم

بی توقع از نبود دلخوشی

راز دیرینه بلای جان من , لحظه های بی کسی مرهم اسرار من !


لحظه های بی کسی را می شمارم ...یک و دو

صد هزاران گشته این لحظه های بی شمار ...


لحظه های بی کسی را می شمارم

بی توقع از نبود دلخوشی

راز دیرینه بلای جان من , لحظه های بی کسی مرهم اسرار من !


هیچ کس خلوت من با خدا را حس نکرد, چون ندید !

« این درخت فرتوت کهنسال زمین , صد ساله است . »


این من هستم ای دلا !

راز ها دارم ولی واژگان از گفتنش خاموش ماند

رازها دارم ولی هیچ کس از من نپرسید درد را !


درد من ماتم نبود ! ... درد من هجران, ولی تنها نبود !

درد من خاموشی دل های آدم های شاد

درد من, درد فراق از یاور غ مخوار بود!

درد من از خوابیدن دل های انسان

از گذشت لحظه های بی امان

از همان آغاز بی تکرار بود!


ای زمان و ای زمان

سال هاست درد من را دیده ای

سا لهاست صادقانه ,هی صدایت می کنم

تو شاهدی, شاهد اسرار بیدار دلم


ای زمان و ای زمان

می گذاری لحظه ای در دامن معشوقه ام , دلخوش کنم ؟

این گذار لحظه ها عمرم خرید


از که نالم ای خدا ؟!

از دل خوابیده این آدمی ! یا از عبور لحظه ها ؟

اهل دل هستم , اهل منزل عاشقان بی ریا

ناله هایم درد را معنا می کند

هیچ کس راز چشمانم ندانست

هر کسی چشمان من را دیده بود

الفرار و الفرار، از نمی دانم چرا !

چشمهایم یادگار ب یکسی های من اند

چشمهایم هدیه تنهائی دیرینه من با خداست

چشمهایم چند فصل قصه دارد بی صدا!


هیچ کس از راز تنهائی ، بوئی نبرد

ای دریغ و ای دریغ !

گرچه گاهی از دل آشوب من , تابش خورشید رحمت دیده اند

 

لیک یکبار دست بالا نبردندو نگفتند : خالقا ، شکرو سپاس!

ای امان و ای امان

باشد اکنون گرچه طوفان پا به ماه است و من آشوب زمان فهمیده ام

باشد اکنون لحظه های آخر دنیای ماست

باشد اکنون جز ایزد نباشد همدمی

لیک قصه لیلی و مجنون پاک پاک , همچنان جاوید مانده است

ای زمان بی عذاب !

هر کسی شوق دارد ... عشق دارد

هر کسی عشق دارد

در کنار خالقش , سفره می اندازد در خیال

بهر یک درد و دل, بی ترس از فاش راز !

من هم عاشقم .. عاشق عشقم .. به فریادم برس

من محبت می کنم لیک زخم دارد گوشه گوشه ازدلم !


ای خدای مهربان ! هر کسی سویت دوید

بهر دعائی می دوید

حاجتش دادی ولی یکبار آغوشت ندید

تو چه صبری داری ای تنها صبور !

من در این آفاق راه پر عذاب , در تنور غربتم

می سوزد این قلب خاکستری

چند بار می سوزد این قلب گران ؟من برایم سرد و گرم یک سوز بود

 

گرچه می نالم امشب ای خدای مهربان

شوق دارم ، شوق پرواز

شوق آرزوی گلچین شدن

چگونه خوانمت , فردا کجاست !

شوق رفتن این امانم را ربود

ای خدای مهربان

پرواز .. پرواز می خواهم بالهایم کجاست ؟ !!

اصل من اینجا نبود .

 

  • شاعر: الهه فاخته
  • شنبه : 16/02/1391
  • شعر لحظه های بی کسی
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: شعر بی کسی و تنهایی , کتاب شعر و شاید عشق 1 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟