دلنوشته زمان میگذرد فرصت ها را از دست نده

loading...

الهه فاخته

زمان میگذرد فرصت ها را از دست ندهزمان چیز عجیبیست !آنقدر عجول است که حتی نمی ایستد کمی با آن گپ بزنی!!مثل همان کودک پرانرژی و بازیگوشی که نمی‌خواهد به حرف بزرگ‌ترها گوش دهدیا شبیه همان موتور سوار

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 231 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)


زمان میگذرد 

فرصت ها را از دست نده



زمان چیز عجیبیست !
آنقدر عجول است که حتی نمی ایستد کمی با آن گپ بزنی!!
مثل همان کودک پرانرژی و بازیگوشی که نمی‌خواهد به حرف بزرگ‌ترها گوش دهد
یا شبیه همان موتور سواری که کلاه گذاشته و صدایی نمیشنود و میگازد و میرود و تو فقط صدایش را میشنوی!

شاید هم شبیه ماشین‌هایی در اتوبان که محکوم به رفتن هستند و حق ایستادن ندارند!

این زمان هرچه هست
گاهی زخم ها را خوب میکند
اما....
فقط کافیست، یک لحظه متوقف شوی
یا یک لحظه بایستی
یا یک لحظه شک کنی و فرصت، مثل آن موتور سوار، چنان از دستت برود که فقط یادش برایت بماند
گاهی یادش هم نمیماند و میگویی خوش شانس نبودی!
زمان برای هیچ‌کس نمی ایستد
فقط میرود... این خاصیت زمان است

دخترم
( تو را دخترم صدا میزنم، چرا که وقتی میگویم دخترم، نه اینکه مادرت باشم بلکه تکه ای از جانم هستی)
من ایستادم،
تا نفس بگیرم
دستی بر شانه ام نزد و دلگرمم نکرد از رفتن و ادامه دادن
فکر کردم همیشه عالی و بی نظیر می مانم
فکر کردم همیشه بی رقیب میمانم
من فقط 4سال ایستادم
اما... به اندازه ده سال عقب افتادم.. شاید هم بیشتر
شاید اگر نمی ایستادم سکوی المپیک در تصرف من بود
میتوانستم، با تمام بی عدالتی ها، بی انصافی ها، نامردی ها.. اگر فقط یک دست بر شانه ام میزد و دلگرمم میکرد
خدابود، اما برای من بیست ساله، یک نفر لازم بود... فقط یک نفر... تا گاهی تلنگرم بزند
و حالا به تو میگویم، همانطور که بارها گفته ام.. من هستم... دست من بر شانه هایت همیشه هست
هرجالازم است پس گردنی ات میزنم
هرجا لازم است آفرین میگویمت
خواهرت میشوم... عزیزم میشوی
به وقتش سخت گیرترین استاد دنیا میشوم
میسازمت
تو... فقط.. بخواه
وبا تمام وجودت بخواه
تلاش کن، تسلیم نشو.. خودت را باور کن، به من اعتماد کن
خدا جای حق نشسته است
میبیند، میشنود، خوبت را میخواهد
معجزه میکند... معجزه میکند
به اوج که برسی، چیزی بالاتر از تمام حس های دنیا را میچشی.. عمق آرامش به همراه لذتی وصف ناپذیر

دخترم... تو بزرگ میشوی
اما من.... من دیگر بزرگ تر از این نمیشوم
اما من.... تا پایان عمر تو شاید نباشم!
خودت را بالا بکش... چیزی را که من تجربه کردم را تجربه کن
طعمش بی نظیر است
خدا یارت باشد
اگر از دلم کنده نشوی
یاحق
الهه آجورلو - فاخته
@elaheajoorloo



پ.ن: زماینکه اسم مستعارم را فاخته گذاشتم تمام نشانه ها دست به دست هم دادند که قطعا و یقینا این امضای هنری من باشد . امروز که این دلنوشته را مینوشتم فهمیدم چرا خدا میخواست من اسمم را فاخته بگذارم 

افسانه ای هست که میگوید , فاخته مادر میوه درخت کنار را به جوجه اش میدهد و چون آن نمیتواند میوه را ببلعد , مادر فاخته از غم ناله میکند .... چون میخواهد لذتی که خود تجربه کرده , فرزند عزیزش هم تجربه کند . منتها فرق من با فاخته اینست که سعی میکنم تو را برای چشیدن این طعم آماده کنم تا در گلویت نماند , گرچه قبلا با لطف بیش از حد این مزه را به تو چشاندم اما انسان جایز الخطاست ! من هم یک انسانم 


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دلنوشته , قهرمان , دلنوشته درباره زمان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟