اولین پست قرن جدید 1401 الهه فاخته

loading...

الهه فاخته

به نام خداوند نیکو سرشتخدایا امسال را اینگونه تمام میکنم که اکنون را پر از نور و نظر تو میبینم به خودخدایا امسال را با شادمانی تمام میکنمخدایا اگر کسی به من خوبی کرد به تو می‌سپارمشو اگر بدی کرد باز ه

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 109 دوشنبه 01 فروردین 1401 نظرات (0)

به نام خداوند نیکو سرشت

خدایا امسال را اینگونه تمام میکنم که اکنون را پر از نور و نظر تو میبینم به خود

خدایا امسال را با شادمانی تمام میکنم

خدایا اگر کسی به من خوبی کرد به تو می‌سپارمش

و اگر بدی کرد باز هم به تو می‌سپارمش

خدایا کمکم کن و همواره درکنارم باش که هیچ‌کس چون تو نمیتواند از دل و جانم مراقبت کند

خدایا کمکم کن با بدی دیگران بد نشوم، بد نبینم، آدمهای بد زندگیم را از زندگی ام خارج کن

خدایا جز تو کسی را ندارم بر من بنگر و مرا به راه کسانیکه بر آنان رحمت فرستاده ای و نظر کرده ای قرار بده

یا رب، کنارم باش و نگذار از تو غافل شوم

خدایا دوستت دارم

سال جدید،قرن جدید دوباره زاده شدم و فقط تو میدانی این یعنی چه

خدایا مردم کشورم رو این روزها شادی و آرامش بده که تک تکشان لایقش هستند

خدایا، شاگردانم،دوستانم،همراهان و دنبال کنندگانم را از بدی محفوظ بدار و به آنها از نور خود ببخش

خدایا شکرت که هستی و برایمان خدایی میکنی

مرغ باغ ملکوتم ، نیم از عالم خاک 🌱

خدایا متحول کن احوالمان را، حال خرابمان را به نیکی و خوبی


شروع سال نو، قرن نو ، به همه مبارک 

یاحق

الهه فاخته

@elahe_fakhteh


با نام خداوند عزوجل که هر چه انسان آموخته است به لطف نورِ هدایت اوست که اوست خالق بی‌همتایی که لطف‌هایش به انسان تمامی ندارد، شکرگزارش هستم و تنها الله را می‌پرستم
.
اینگونه شروع کنم ....
امسال یا بگویم این قرن؟!
در کودکی گمان می‌کردم هرگز به قرن جدید نخواهیم رسید و همه می‌میرند و با قرن جدید دوباره زاده می‌شوند
اما به راحتی یک چشم بر هم زدن، قرن جدید هم آمد و نمی‌دانم حتی چه آرزو کنم
اینکه خدا را دمادم در لحظاتم حس می‌کنم، از او کمک می‌گیرم و عمیقا آرامش دارم برایم یک دنیا آرزوست
خدا را شاکر هستم بخاطر اتفاقاتی که برایم خواسته
انسان‌هایی که خواسته کنارم باشند
و مقام و پاداش‌هایی که به من داده و خواهد داد !
تسلیم امر پروردگار هستم و سعی می‌کنم در برابر بدی‌ها، خوب بودنم را حفظ کنم
آرامشم را مدیون عاشقانه های خدا هستم
و دوستش دارم و دوستش دارم و دوستش دارم....
ایمان دارم که اگر به ایزدِ منان تکیه کنم جز آسانی و خوشی و روزگار بالحق نخواهم دید که بارها در راه ایمان آزموده شدم، سختی کشیدم ام و از صفر شروع کرده ام
شاید دیگر وقتش رسیده باشد که جز شادی و حق، چیز دیگری بر من نازل نشود !
چه بسا که اوست ناظر بر اهمال خیر و شر انسان
دعایم، نفرینم، خواسته ام برآورده می‌شود و مشکل اینجاست وقتی به تهِ قلبم می‌رسم تا ازآنجا خواسته ام را بگویم ، همان زمان تسلیم خدا می‌شوم و می‌خواهم او برایم بخواهد
چرا که خدا می.بیند،می‌شنود و فقط خوب می‌خواهد برای بندگانی که همواره از او می‌طلبند و به شدت شکرگزار هستند
.
برای تک تک عزیزانم دوستانم و کسانیکه محبتی از من به دل دارمد، آرزوی دلخوش سلامتی و راهی روشن که در ایمنی رب باشند، خواهانم
والحق بالحق
الهه آجورلو - فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: الهه فاخته , الهه آجرلو , الهه آجورلو , قرن جدید سال 1401 دلنوشته و متن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟