عشق واقعی چیست ؟ متن و دلنوشته

loading...

الهه فاخته

عشق واقعی چیست ؟ متن و دلنوشته عشق واقعی را  به قلب های پاک و انسانهای آزاد تقدیم میکنم    و هربار دلم لرزید!کودکانی که اصلا بد بودن را بلد نیستند و عمیقا عاشقی بلدند ❤️وچه زیباست دن

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 270 جمعه 02 آبان 1399 نظرات (0)

عشق واقعی چیست ؟

متن و دلنوشته عشق واقعی را  به قلب های پاک و انسانهای آزاد تقدیم میکنم 

 

و هربار دلم لرزید!
کودکانی که اصلا بد بودن را بلد نیستند و عمیقا عاشقی بلدند ❤️

وچه زیباست دنیا با کودکان
وچه زیباتر عشق که از مهربانی پیشی میگیرد!❤️

در ادامه با هم بخوانیم عزیزانم ....

 

 

 

 

عشق را در صدای سلدا، کودک چهارساله دیدم وقتی باچشمهای معصومش به من نگاه کرد و گفت دوستت دارم استاد ❤️

عشق را در مهنا، دختربچه شش ساله ای دیدم که گوشی مادرش را قایمکی گرفته و پشت هم میگوید دوستت دارم دوستت دارم دوتا هم ماچ ماچ ❤️

عشق را در نرگس، کودک هفت ساله ای دیدم که فهمید یک نفر آزارم داده و گفت کاش هواپیمایش سقوط میکرد؟! گفتم هیچ وقت آرزوی بد ومرگ برای کسی نکن. گفت : آخه شما رو اذیت میکنه و نارحتتون میکنه، سقوط کنه بمیره تا دیگه کسی نباشه اذیتتون کنه ❤️

عشق را در پرنیا , خوهرزاده هفت ساله ام دیدم وقتی به منزلشان رفتم و تا بلندشدم برگردم، تمام خوراکیهایش را دورم چید و گفت : خاله الهه چایی بیارم با اینا میچسبه ها ❤️

عشق را در لبخند نوزاد بی زبان دیدم که نگاهش کردم خندید، سرم را به سمتش چسباندم دست وپایش را تکان داد و از ته دل خندید ❤️

عشق را در قلب همان پسربچه ای دیدم که برای روز تولدم نقاشی خودش ومن را کشیده و یک گل سرخ هدیه ام داده!❤️

عشق را درکودکانی دیدم که هنوز بدی را یادنگرفته اند وهرچه عشق دادمشان، بیشترش را به من برگرداندند! ❤️

عشق را در کودکی دیدم که سوالهای بی ربط می پرسید برای آنکه نگاهش کنم، نگاهم کند، لبخند بزنم، نگاهم کند، صحبت کنم نگاهم کند و چندبار پشت هم بگوید سوال دارم ومن باز نگاهش کنم وهربار بگویم بپرس دخترم ❤️

عشق را در نیایش دیدم که فکر میکند من از آنجولیا جولی زیباترم وقتی دعوایش میکنم نگاه میکند، حرف میزنم نگاه میکند، واصلا انگار نمیشوند فقط نگاه میکند ونگاه میکند.. من را که شبیه هیچکس هستن ونه چندان عالی! ❤️

و هربار دلم لرزید!
کودکانی که اصلا بد بودن را بلد نیستند و عمیقا عاشقی بلدند ❤️

وچه زیباست دنیا با کودکان
وچه زیباتر عشق که از مهربانی پیشی میگیرد!❤️


این عشق است که در من جریان می یابد، ودریچه قلبم را ناخواسته باز میکند ❤️

پروردگارم شکر ❤️
یا حق💓

  • به قلم الهه فاخته
  • متن و دلنوشته عشق واقعی چیست ؟!
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: عشق , دلنوشته درباره عشق واقعی , عشق واقعی متن , عشق واقعی یعنی چه , عاشقانه های الهه فاخته ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟