قوی تر از خدا میبینی ؟ دلنوشته

loading...

الهه فاخته

قوی باش وقتی زمین خوردی هیچ کس جز خدا سمتت نمیاد قوی باش، دقیقا آن زمانیکه زمین خوردی و به چشم دیدی سر زانوهایت خون آلود شده و هیچ کسی برای کمکت نمی آیدانتظار کمک از هیچ کسی نداشته باشبلند ش

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 262 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)




قوی باش 

وقتی زمین خوردی هیچ کس جز خدا سمتت نمیاد 


قوی باش، دقیقا آن زمانیکه زمین خوردی و به چشم دیدی سر زانوهایت خون آلود شده و هیچ کسی برای کمکت نمی آید
انتظار کمک از هیچ کسی نداشته باش
بلند شو
سینه ات را جلو بده، و طوری به راهت ادامه بده که نه انگار زخمی شده ای
قوی باش.... اما.... از درون
همانطور که با زانوان درد گرفته ات ادامه می‌دهی و تسلیم نمی‌شوی... به زیبایی‌ها بنگر... لذت ببر اما.... هرگز حسرت دوباره دیدنش را نخور!
گاهی لازم است کسی باشد که بگوید دنیا برای تو تغییر نمی‌کند، این تو هستی که باید تغییر کنی، ادامه دهی و.... تسلیم نشوی
تا خدا هست، تو را چه نیاز به دلجویی دیگران؟! که نبودنش بار حسرت و غم بر شانه ات بگذارد....
عمیق بنگر.... عمیق فکر کن.... تا شایسته بهترین‌ها باشی!

برای برخواستن، قدرت از خدا بگیر، قوی تر از او می‌بینی؟
مهربان‌تر از او می‌بینی؟

قوی باش و اجازه نده، کسی با به یاد آوردن مداوم زخم‌هایت، تو را درمانده کند... این نیز بگذرد... اگر بخواهی و غم را رها کنی!
همان‌طور که به راهت ادامه می‌دهی.... 
زیبا ببین
خوبی را ببین
و خود را بالا بکش
آفرین.... تو می‌توانی.... تو اشرف مخلوقات هستی
یاحق 
#الهه_فاخته 
@elahe_fakhteh
.


وقتی ته ته خط رسیدی 
فقط خدا میتونه به دادت برسه

وقتی ناامید شدی... 
وقتی از همه چیز و همه کس بریدی... 
خدا رو صدا کن
یه جوری کمکت می‌کنه که خودتم باورت نمی‌شه
یاحق
#الهه_فاخته
@elahe_fakhteh



خدا آتو ازت نمیگیره دستت رو میگیره 
خدا رو چجوری شناختی رفیق ؟!

خدا نه مچتو میگیره،
نه آتو ازت میگیره
بلکه دستت رو میگیره
به شرط اینکه روتو سمتش برگردونی و ازش کمک بخوای
عزیز دلم روزهات پراز نور خدا
یاحق
#الهه_فاخته 
@elahe_fakhteh

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: خدا , من به معجزه خدا ایمان دارم , دلنوشته دعا و مناجات با خدا , دعای کمک از خداوند متن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟