گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد دلنوشته ای درباره خدا

loading...

الهه فاخته

گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد دلنوشته ای درباره خدا گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد. وضو میگیرم و دو رکعت نماز میخوانم و نیت هم دقیقا همین است.دلم گرفته و رویم نمیشود بنشینم و به آسمان نگاه کنم.

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 213 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)

گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد 

دلنوشته ای درباره خدا 



گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد. وضو میگیرم و دو رکعت نماز میخوانم و نیت هم دقیقا همین است.

دلم گرفته و رویم نمیشود بنشینم و به آسمان نگاه کنم. نمیدانم گاهی درگیر دنیا بودن خوب است یا بد! دلم که پر میشود به سجده میروم. فرقی نمی‌کند چه زمان و چه مکان.

من میپرستمش، سوای دین و بالا و پایینش

همیشه شاگرد هستم و استاد دارم و این چقدر باعث افتخار است برایم.

مرا بهتر از خودم میشناسند

یا حق 

الهه فاخته 



متن کامل را در ادامه بخوانید 


گاهی وقت ها دلم آرام نمیگیرد. وضو میگیرم و دو رکعت نماز میخوانم و نیت هم دقیقا همین است.

خودم پربارترش میکنم. حمدوسوره را که خواندم. فلق میخوانم. سجده که رفتم میمانم و آنقدر سبحان الله میگویم که جای مهر بر پیشانی ام میماند!

برمیخیزم و بجای فلق، ناس میخوانم. قنوت میگیرم و گاهی دعا میکنم. و دوباره تکرار.

سلام را که دادم دوباره به سجده میروم، گره چادر را باز میکنم و روی سجاده می اندازم و خودم زیرش پنهان میشوم، مثل دوران کودکی که با پشتی و چادر، اتاق میساختم

... باخدایم دردو دل میکنم.

دلم گرفته و رویم نمیشود بنشینم و به آسمان نگاه کنم. نمیدانم گاهی درگیر دنیا بودن خوب است یا بد! دلم که پر میشود به سجده میروم. فرقی نمی‌کند چه زمان و چه مکان.


یکبار یادم هست آنقدر ناله کردم و غر زدم که صدایی دم گوشم گفت : هرچه میخواهی بگو تا برآورده کنیم.. سکوت کردم و... آرزوهایم را در حد خالق ندیدم و گفتم : شکر، او که آگاه است، تسلیم حکمتش شده ام. این نیز بگذرد!


بعدش روی همان سجاده ای که ازمشهد خریده ام، که قبل تر مقابلم فقط یک مهر بود، مینشینم، تسبیح را به دست میگیرم و ذکر میگویم

آنقدر آرام میشوم که نگووو

شاید نیم ساعت شود، چه کسی را سراغ داری نیم ساعته آرامت کند؟

من میپرستمش، سوای دین و بالا و پایینش

همیشه شاگرد هستم و استاد دارم و این چقدر باعث افتخار است برایم.

مرا بهتر از خودم میشناسند

یکی نجیب خطابم میکند، دیگری دختر نور وامید!

یکی مهربان و دیگری متین

ومن سرخ میشوم از تعاریف استاد


عالم بالا، محرم میخواهد

رازش را هم بگویی، نمیفهمند پس چه فرق دارد گفتن و نگفتنش؟!

محرم، زلالی روح است و تمام.

همه که قرار نیست عابد شوند یا عارف شوند.. یکی دانشمند میشود، دیگری خانه دار، دیگری راننده، دیگری تاجر

اصلا دنیا به همین رنگارنگی ا‌ش می ارزد!

همینکه از یک خون نیستند اما خداوند را باور دارند

حال چه فرقی میکند دینشان چیست!

به خودت که بیایی به خدای درونت میرسی و از آن به خالقِ جهان!

سرم به کار خودم گرم است، برای اوج گرفتن آماده میشوم

این حق من است، وعده من است... شُکر

دوستانه گفتم... یکتا پرست باش و گاهی دو رکعت بخوان. نه برایش که او بی نیاز است بلکه برای خودت

یا حق

الهه فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: خدا , دلنوشته , دلنوشته دلم آرام نمیگیرد الهه فاخته ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟