چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید

loading...

الهه فاخته

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند    خوشبختی یعنی آرامش و لذت و تمام  و اینکه خدا انسان را جفت آفریده است و انسان را در سختی قرار داده است تا با همراهی جفت خود , سختی ها بر او آسان شود یا

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 314 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند 

 

خوشبختی یعنی آرامش و لذت و تمام 

و اینکه خدا انسان را جفت آفریده است و انسان را در سختی قرار داده است تا با همراهی جفت خود , سختی ها بر او آسان شود یا تحملشان بیشتر شود چیزی غیر قابل انکار است 

جفت را در طبیعت قرار داده تا گاهی که یادمان میرود بدانیم سختی ها نباید ما را از هم جدا کند و به بهانه رنج , از جفت خود دور شویم !

 

چه میشود که این تعادل بهم میریزد ؟

 

بقیه متن چگونه زن و مرد مکمل هم هستند را در ادامه بخوانید عزیزانم

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

 

چه میشود که این تعادل بهم میریزد ؟

 

راستش از وقتی که گلهایم را بیشتر کردم و یک اتاق بهشان بخشیدم روز به روز ذات خود را بیشتر میشناسم 

من یک زن هستم و یک زن آرامش را درون خود دارد !

یک زن میتواند دیگران را آرام کند , با مونس بودن , همدم بودن , مهربانی کردن 

یک زن با آن نگاه مهربان و سراسر از عشق خود , که غروری تو خالی ندارد , چون آفتاب بر همه میتابد و شاید بخاطر این باشد که خدا زن را مادر آفریده است!

آری زن وقتی آرامشش بهم میریزد , نیاز دارد تا دوباره به آرامش برسد چون به نظر من عنصر اصلی یک زن آرامش است , همانطور که دختر بچه ها از پسر بچه ها بخاطر آرام بودن و ذات آرامشان شناخته میشوند!

زنی که به لذت برسد , خوشبختی را آن لحظه تجربه میکند .

ما در دنیایی زندگی میکنیم که هیچ چیز مطلقی در آن وجود ندارد , حتی بدی و خوبی هم پایدار و مطلق نیست! درون آدمهای خوب , بدی هست و درون آدمهای بد, خوبی هست 

یک زن وقتی مادر میشود به اوج لذت میرسد و چون درونش آرامش دارد خوشبختی را حس میکند ! داشتن این دو کنار هم سخت است ! یا بهتر است بگویم اول باید آرزویی لذت بخش باشد که خوشبختی را به دختران و زنان بدهد!

همین که آرامش یک زن را بهم نریزید , او ذهن و روح سالمی خواهد داشت و وقتی لذت را مداوم در زندگی تجربه کند احساس خوشبختی میکند و این احساس خوشبختی شاید دلیل زندگی ما در این دنیای از بین رفتنی باشد چرا که هیچ خوشبختی , پایدار و دائمی نیست!

حضور یک مرد در زندگی یک زن بهتر است که باشد چرا که مرد ذاتا لذت بخشی را احیا میکند و اگر بتواند فقط آرامش زن را بهم نریزد و بتواند آرامش را به او در هر زمانی و هر اتفاقی برگرداند و به او لذت دهد , لذتی که زن را به خنده و گشاده رویی وادارد میتواند همراه زندگیش را به خوشبختی برساند .

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

و اما ذات یک مرد !

میتوانم بگویم ذات یک مرد لذت است , مردی که در زندگی اش لذت نبرد تبدیل میشود به یک انسانی با ذهنی مشوش و ناآرام , اگر ادامه پیدا کند برای لذت بردنش اصرار میکند و حد و حدود را بهم میریزد و تعادل زندگیش بهم میخورد . 

اما لذت یک مرد چیست! داشتن فرزند برای یک مرد لذت بخش است و همین موجب میشود که بلند شود و با او بازی کند , کشتی بگیرد یا فرزندش را شاد کند !  

حضور یک زن در زندگی هر مردی لازم است چون لذت بدون آرامش تبدیل میشود به یک بیماری روانی , پس لازم است یک زن که ذاتی آرامش بخش دارد کنار یک مرد باشد تا او از آرامشی که از زن میگیرد معنی خوشبختی را بفهمد .

لازم است که زن مانع لذت بردن مرد زندگیش نشود اگر او دوست دارد گاهی مثل بچه ها بازی کند , برایش لذت بخش است , یا اگر او دوست دارد فلان غذا را بخورد درحالیکه اضافه وزن دارد و باید کم کند با روشی زیرکانه و کم کم طوری که او لذتش تهدید نشود رفتار کرد 

 

اگر لذت را در یک کفه ترازو و خوشبختی را در کفه دیگر ترازو بگذارید باید به تعادل برسند , اگر یکی از دیگری بیشتر یا کمتر شود , همه چیز بهم میریزد .

خودتان تصور کنید لذت زیادی میشود شهوت و یک زن یا مرد شهوت ران چگونه رفتار میکنند ؟ آرامش خود را از تکرار شهوت و لذت میدانند اما از ته دل باور دارند که به آن نمیرسند ! و اگر زن یا مردی آرامش زیادی داشته باشد , از لذت بردن دست میکشد ! و همین موجب سردی روابط میشود . و در یک خانه رفتار شبیه خواهر و برادر میشود که برای خود حدوحدود مشخصی دارند , آنطور که تربیت شده اند .

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

من ذات یک زن را آرام میبینم و این به معنای دختران و زنان درونگرا نیست . 

اگر میخواهی مرد خوبی باشی اول تلاش کن تا آرامش زن زندگیت بهم نریزد و دوم با او لذت را تجربه کن ! این لذت فقط رابطه جنسی نیست , میتواند سفر,تماشای فیلم در یک روز تعطیل , باغبانی یا انجام کاری مشترک با هم باشد ! 

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

من ذات یک مرد را لذت میبینم و این به معنای هوس نیست! 

اگر میخواهی زن خوبی باشی اول , لذت را از مرد زندگیت دریغ نکن به بهانه اینکه تمام تلاشت را کرده ای تا آرامش خانه و خانواده بهم نریزد , این لذت میتواند همراهی در یک گیم با او باشد یا پختن یا خریدن غذای مورد علاقه او یا هرچیزی که میدانی او با آن لذت را تجربه میکند ! حتی گاهی مردها از این که قدرت دارند لذت میبرند و از اینکه بتوانند به تو کمک کنند لذت میبرند , گاهی با آنکه میتوانی کاری را انجام دهی آن را به مرد زندگیت بسپار 

و دوم آرامش او و خودت و خانه ات را حفظ کن و برایش تلاش کن , تلاشی تاثیر گذار 

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

سعی کن قوانین جفت بودن را رعایت کنی! 

تنهایش نگذاری و ذات او را بشناسی و تلاش کنی خوشبختی را با هم تجربه کنی .

 

چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

عزیز مهربانم , امیدوارم با این مثالها بتوانم تو را به خوشبختی دمادم نزدیک کنم . 

اگر نتوانی ذات او را آرام کنی , او در جای دیگر یا پنهانی به دنبالش میرود و وقتی زیاده روی کرد و تعادل بهم ریخت ,

تو میفهمی و تو هم تعادل زندگیت بهم میریزد ! 

 

  • یا حق
  • نویسنده الهه آجرلو-فاخته
  • چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید ؟

 

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: چگونه زن و مرد مکمل هم هستند و میشود به خوشبختی رسید , متن چکونه زن و مرد مکمل و کامل کننده هم هستند , چگونه در زندگی زناشویی به خوشبختی و آرامش برسیم , متن ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟