دلنوشته ای تقدیم به پزشکان و پرستاران کرونا

loading...

الهه فاخته

دلنوشته ای برای پرستاران و پزشکان تمام جهان  مبارزه با کرونا ویروس نویسنده الهه فاخته برگی از برگی دیگر شتاب میگیرد به انتظار بهار نشسته بودیم که ناگهان پاییز شد!دستی مهربان ، صورت تب دار مرا

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 203 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (4)

دلنوشته ای برای پرستاران و پزشکان تمام جهان 

مبارزه با کرونا ویروس

نویسنده الهه فاخته

برگی از برگی دیگر شتاب میگیرد
به انتظار بهار نشسته بودیم که ناگهان پاییز شد!

دستی مهربان ، صورت تب دار مرا لمس میکند.
در این وحشت دامن گیر، کسی به هم خون خود رحم نمی کند، دلها ترسیده اند و دستی، بازوی ناتوانی نمی گیرد.

دستی مهربان، به لبهای شعله گرفته ازاین مرگ سیاه، جرعه ای می نوشاند که کسی جراتش را نمی کند.

اینجا سنگر است، مرز بین زندگی و مرگ!
می دانند که ممکن است بمیرند اما می آیند
می دانند که اینجا حال همه خراب است.. اما.. می مانند

این لشگر فرمانده ندارد. اما.... سرباز دارد!
سربازی که نه برای پول، نه برای شهرت آمده است
سربازی که برای خنثی کردن.. مین.. آمده است

آههههای سرباز، تو نه تنها سرباز وطن بلکه سرباز هم وطن شده ای!
آهای سرباز، تمام قد برایت می ایستم و برایت پا می کوبم
جانم فدای جانت
یا حق

الهه آجرلو فاخته
دلنوشته های کرونایی من
بامداد پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و نه

تقدیم به تمام پرستاران و پزشکان سرزمینم که این روزها جان خود را در دست گرفته و برای نجات یا تسلی بیماران می کوشند.
تنتان سلامت 


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کرونا , دلنوشته ای برای پرستان و پزشکان درگیر کرونا , پرستاران کرونا , پزشکان کروناویروس , دلنوشته تشکر از پزشکان و پرستاران درگیر کرونا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1399/01/09 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

عالیست انشالله از شر کرونا خلاص بشیم. الهی امین

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1399/01/06 و 4:54 دقیقه ارسال شده است

سلام بسیار زیبا و خدا قوت

این نظر توسط سوفیا در تاریخ 1399/01/06 و 4:47 دقیقه ارسال شده است

سلام من هم به نوبه خودم واقعا ممنون هستم بخاطر فداکاری هایی که این عزیزان دارن انجام می دن .خدا قوت

این نظر توسط مریم در تاریخ 1399/01/06 و 4:44 دقیقه ارسال شده است

بسیااااااااااااار زیبا
ممنون از همه پزشکان و پرستارانی که مثل سرباز وطن از ما محافظت می کنند
خدایا می سپارمشون به خود بزرگت ♥


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟