شعر راز قصه من از کتاب شعر صدای حق

loading...

الهه فاخته

شعر عاشقانه , شعر نو عاشقانه , شعر سپید عاشقانه , عاشقانه غمگین , عاشقانه های غمگین شعر , عاشقانه

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 199 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

 

شعر عاشقانه غمگین راز قصه من 

شاعر الهه فاخته

 

گله دارم که چرا سخت شده این دوره ما

گرگ بی غیرت خوش چهره لباس

دل معشوق مرا برد سراب

ای خدا همنفسم دست تو است

دل دلدار نگه دار

ای خدا عشق در دیدار گذار

 

 

بقیه شعر عاشقانه غمگین راز من در ادامه ... 

 

 

 

می نشینم لب جوی , می نوازم سازی

“ لالایی باران زیباست “ !


می روم سمت حوالی در ذهن

پلک من, آغشته به اشک است

پرسید روزی اشکی :

" آسمان زیباست؟ "

من اندیشیدم ... آسمان زیباست!!

آسمان صفحه پرواز عقابیست که با قدرت بی همتایی

چشم در چشم زمین دوخته است بی پروا

در صید و شکار, گاهیآسمان جای بالداران عجیبیست

گاهی زیبا, گاهی زیباتر


اشک گفت: چرا قصه دیروز مرا باز نوشتی اینجا؟

چند بار قصه دل باز کنم

شب معراج تو اینجاست ؟

گفتم : آری اینجاست , اینجا.

من نو کرده لباس در پی یک سفرم

دور شوم از این شهر و دیار

کلبه ای کوچک و دنج ..

بنشینم کنار پنجره ای که صدایش را هر لحظه به دم می شنوم

محرم اسرار کجاست؟ دل من سنگین شد

انگار که اشک هم ازین سنگینی غم خسته شده


لب جوی قصه دیرینه سرودن, اندیشه سهو یست

امروز باران پرسید: آسمان زیباست؟

و من امروز یاد قلبم افتادم

آری زیباست چون دل بارانی من

گرچه دردی دارم,سنگین

لیک احساس قشنگی اینجاست

می بویم سیب سرخی را در باران

یاد آن روز بخیر!

من و تو دل دادیم ... بوی گل سرخ ...

می چکد آرام از گوشه ذهنم یک لبخند

لبخند تو ای همنفسم

می ترسم از غم سنگینی چشمان تو در این دنیا

نکند پیر شوی .. نکند غصه به دل راه دهی

نکند پل را بشکنی و مانده در راه شوی

ای خداوند بزرگ

تو به دستان همنفسم, گلی از شانس بده

تو به قلبش نور بده

تا که هستی پشتم همنفسم

راحت و آسوده منم

گرچه دوری, حرف سنگین و بزرگیست

من به ایمان تو ای خالق من

می سپارم دلدار به تو

چه شبی باشد امشب اگر شک نکند

دل من بسته به اوست


ای خدا می نویسم از بوی تن او

راز این قصه بدان ... " محرم راز "

گله دارم که چرا سخت شده این دوره ما

گرگ بی غیرت خوش چهره لباس

دل معشوق مرا برد سراب

ای خدا همنفسم دست تو است

دل دلدار نگه دار

ای خدا عشق در دیدار گذار

دل من هر شب به تنگ آمده است

ای خدا راز این قصه بدان


  • یکشنبه: 18 / 10 / 1390
  • شاعر الهه فاخته
  • کتاب شعر صدای حق
  • شعر عاشقانه غمگین راز من

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کتاب شعر صدای حق , شعر نو بلند عاشقانه و دوری , شعر عاشقانه غمگین ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟