شعر درباره دلتنگی و بی قراری از الهه فاخته

loading...

الهه فاخته

شعر ساده درباره دلتنگی عاشقانه کتاب شعر جونی جونی یار جونی   شاعر الهه فاخته یه دلتنگیه ساده نیست                 ب

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 217 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

شعر ساده درباره دلتنگی عاشقانه

کتاب شعر جونی جونی یار جونی

 

شاعر الهه فاخته

یه دلتنگیه ساده نیست

                بی قراری رفیق !

یه دلتنگی از جنس نور

یه چیزی شبیه شکستن

 

یه دلتنگیه کوته و بی پایه نیست

ای رفیق !

شبیه تولد، به شوق اومدن

شبیه مهتاب، درخاکستری... رنگ شب

 

شبیه تل بارون خورده اطلسی های دور

یه چیز عجیب

یه حس غریب

یه نور !

شاعر الهه فاخته

 

شعر دیگری در ادامه مطلب قرار داده شد 

 

شعر ساده درباره دلتنگی عاشقانه

کتاب شعر جونی جونی یار جونی

 

شاعر الهه فاخته

 

اگه گفتم بی قرارت شدم

اگه گفتم به تو دل دادم

اگه گفتم دوری توشده درد تنهاییام

راست گفتم ای رفیق شفیق!

ببین این زمانمنو از کجا تا کجا می بره

ببین این زمانبین ما دست می زنه

فاصله، فاصله

 

من عجیبم کمی ... ولی همیشهحرفهای دل ..     عجیبه کمی !

شبیه همون جوجه کوچیکماگه دونه رو دور بریزن

نمی شه غذا !

شبیه همون برگ بارون خورده ام

که روش پر شده از ستاره

شبیه همون زمزمه ... همون روز نو

                روز آغاز دل و دلبری

   شبیه همون اخترم

که تنها شده، میون دستای سیاه زمان

نه ویس و نه لیلی .... نه شیرین ، نه فرهاد

شبیه خودم

شبیه دلم

 

تو ای آسمونیبرامشعر تازه بگو

تو حرفت ،کلامت قصیده است رفیق

دلم پر زدهواسه دیدنت

دلم پر زدهواسه بوسیدنت

دلم پر زدهواسه تاج شاهانه تو رفیق !

 

تو شاهی و منهمون دختر چوپان

که صبح .. کارش اینه

برو ای گوسفند نفهم

برو ، بگذر از مزرعه

زمین پاک و تو می جوی گندمش

                نمی دونی این گندم مزرعه

                واسه نونه و سیری گشنگی!

 

برو ای گوسفند نفهم

قسمتی از زمین مال ماست

حتی یک وجب ...!

 

و  تو شاهی و من گدا

تو ای شاه خوب .. من لباسم کجه !

صورتم ناکجه!

ولی حرف من از دله .. رک و راست

دل من گدا نیست...رفیق !

دل من , کمی عاشقه ..صدام کن

صدات .. مثل قمریقشنگه رفیق

صدات مثل لحظه های اذانه

که موذن میگه

این خدا ، اکبر است

محمد رسول وخدایم تک است

                تو نویدی  برام ..

 

ساده گفتم .. بگو راست گفتم یا دروغ؟

بگو  دل مگه جز راست چیزی می گه؟

من دلم روشنه , یه روزی ... شبیه همین روزهای پشت هم

صدا می کنی ... قلب خستمو

ولی کاشکیزنده باشم رفیق !

که این روزگار دامنم رو گرفت

من لخت شدم میون همه

 

بارالها ، اگه کم شدم واسه دوست .. زیادم بکن

اگه گم شدم توی راه ... نجاتم بده

ولی ... عشق رو نشونم بده

و هرگز نگیرقلب محبوبه راکه روزی به هم می رسیم .

1391.09.12

شاعر الهه فاخته

 


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کتاب شعر جونی جونی یار جونی , شعر درباره دلتنگی و بی قراری عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟