باور کن گاهی حالش نیست دلنوشته

loading...

الهه فاخته

دلنوشته باور کن گاهی حالش نیست من ... یک ... انسان هستمباور کن گاهی حالش نیست ، ابروهایم را مرتب کنم ، اما .... حال دلم خوب است مثل این عکس!.این عکس را وقتی کنار رودخانه بودم گرفتم، قبل از آنکه ب

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 120 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)

دلنوشته باور کن گاهی حالش نیست 


من ... یک ... انسان هستم

باور کن گاهی حالش نیست ، ابروهایم را مرتب کنم ، اما .... حال دلم خوب است مثل این عکس!

.

این عکس را وقتی کنار رودخانه بودم گرفتم، قبل از آنکه به همان سنگ لم داده، خوابم ببرد

می‌دانی چرا عکس نزدیک ترش را پست کردم ؟ چون نزدیک بین دوربین فعال بود و چشم‌هایم را گرفت ... دیدم چشم هایم پر از نور است ، با تمام آنچه دارم... زیبا شدم

راستش یک حالی کردم وقتی نور را در چهره ام دیدم، گفتم پستش کنم تا روزها بعد یادم بیافتد ، چقدر حالم خوب بوده است

یادم بیافتد بعد هر سختی، آسانیست

یادم بیافتد، داستان این عکس چیست؟!

داستان اینست :

کنار رودخانه نشسته بودم، به همین سنگ بزرگ لم داده بودم که آن سوی رودخانه، درختان جنگل را پوشیده از مه دیدم

چنان زیبا که انگار نقاشی چیره دست ، به نقش کشیده است بوم زیبای روبرویم را !

اما .... یک نقاشی واقعی ! فقط کافی بود به آنسوی رودخانه می‌رفتم ! تا همه حجم بوم نقاشی، واقعی شود .... همین یک جمله کافی بود برای بغضی که از پسش زبانم گفت : خدایا، چقدر خوبست ، خدا.... تو هستی ، چقدر خلاق و زیباپسند !

خدایا شکرت که تو .... خدایی!!!

این عکس چشم‌های خیس شده از این داستان است ، این روشنایی در دیدگانم، بازتاب خیسی اشک است

الهی چشم‌هایتان و دلتان و گوش‌هایتان به نور الهی ، بینا و شنوا باشد

یاحق

الهه فاخته



کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: چرا گاهی حالمان خوب نیست , گاهی حالم خوب نیست متن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟